نکات مهم در خرید لامپ ال ای دی ارزان

/ / دانستنی ها
لامپ ال ای دی

شما باید قبل از خرید لامپ به نکات مهم در خرید لامپ ال ای دی ارزان توجه داشته باشید تا بهترین و مناسب ترین لامپ را برای خود خریداری کنید. دانستن این مطالب می تواند کمک بسیار زیادی در خرید بهترین لامپ و افزایش کیفیت دکوراسیون شما خواهد کرد. این مطالب از جدید ترین تحقیقاتی که در سال 2021 انجام شده است بدست آمده است.

شما می توانید با توجه به محیط منزل و یا اداره خود اقدام به خرید بهترین لامپ ال ای دی کنید. امروزه لامپ های ال ای دی زیادی در دنیا در نوع های دوربین دار، بلندگو دار، ساده و همچنین لامپ های هوشمند که شما می توانید به سادگی رنگ های آن را تعویض نمایید.

به طور کل شما با خواندن این مطالب می توانید بهترین لامپ ال ای دی ارزان را برای خود تهیه کنید.

مهم ترین نکات برای خرید لامپ ال ای دی ارزان

ما در این مقاله  قصد داریم تا به بررسی یکسری نکات مهم بپردازیم تا شما خریدی به صرفه و با کیفیت داشته باشید و لامپی کاربردی برای محیط مورد نظر خود تهیه کنید.

توجه کردن به میزان مصرف برق لومن لامپ

یکی از بهترین راه ها برای فهمیدن میزان روشنایی و توان لامپ در روشنایی محیط، فهمیدن میزان قدرت و مصرف لومن لامپ است که شما می توانید میزان لومن را در سایت لامپ 2 مشاهده کنید.

لومن یا وات مصرفی

یکی دیگر از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان وات مصرفی لامپ است که هیچ ارتباطی با میزان روشنایی لامپ ندارد. و ا اما اگر میزان لومن لامپ بالا باشد یعنی میزان نوردهی لامپ بالا است.

ممکن است برخی از فروشنده ها با گفتن میزان وات لامپ ادعا بر روشنایی بالای لامپ کنند اما این فرضیه کاملا اشتباه است. به عنوان نمونه لامپ های رشته ای که در قدیم در بازار موجود بود، روشنایی آن کمتر از لامپ های ال ای دی است.

تشخیص میزان روشنایی لامپ

میزان روشنایی لامپ با مقدار لومن

نمونه ای از لومن در لامپ های ال ای دی

مثلا این را بدانید و دقت داشته باشید که یک لامپی که میزان مصرف برق آن بین 8 تا 12 وات است، علاوه بر بیشتر بودن روشنایی آن نسبت به لامپ 60 وات، مصرف بسیار کمتری هم دارد.

توجه به لومن در زمان خرید لامپ ال ای دی

برای محاسبه ی میزان لومن و یا روشنایی لامپ، احتیاجی به انجام محاسبات ریاضی پیچیده و یا سخت نیست. تنها باید به این توجه داشته باشید که برای مقایسه میزان روشنایی یک لامپ باید به اندازه لومن نوشته شده روی جعبه ی لامپ توجه کنید.

میزان وات مصرف شده توسط لامپ های ال ای دی

شما با دانستن میزان وات مصرفی نوشته شده روی جعبه ی لامپ می توانید متوجه بشوید که لامپ مورد نظر به چه اندازه برق مصرف کرده و آیا ارزش خرید را دارد یا خیر. اما به صورت کلی تمامی لامپ های ال ای دی به دلیل جدید بودن تکنولوژی آن بسیار کم مصرف بوده و مقرون به صرفه می باشد.

انواع مدل های لامپ ال ای دی

امروزه مدل ها و طرح های بسیار زیادی برای تولید لامپ های ال ای دی وجود دارد. درنتیجه شما حتما باید در زمان خرید لامپ ال ای دی به شکل و طراحی آن توجه داشته باشید تا مناسب محیط مورد نظر خود باشد.

انواع متفاوت لامپ های ال ای دی

مدل های مختلف لامپ های ال ای دی

نوع رنگ لامپ های ال ای دی

شما می توانید لامپ های ال ای دی را در رنگ های بسیار زیادی تهیه کنید و اما اگر شما با روانشناسی نوع رنگ ها آشنا باشید می توانید دکوراسیون منزل و یا محل اداره خود را به صورت خیلی ویژه و متفاوت کنید. حتما در هنگام خرید لامپ ال ای دی ارزان به نوع رنگ آن توجه داشته باشید تا روشنایی دلخواهتان را به وجود آورید.

انواع رنگ برای لامپ

توجه به رنگ نور لامپ ها

توجه به شرکت سازنده لامپ ال ای دی

یکی دیگر از نکات بسیار مهم که باید حتما به آن توجه داشته باشید، شرکتی که آن لامپ را تولید کرده، است. چرا که بسیاری از لامپ ها در بازار وجود داشته که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و طول عمر بسیار کوتاهی دارند.

بهترین توصیه ما به شما خرید لامپ ال ای دی ارزان اما با کیفیت از یک برند معتبر است. که شما می توانید برای آشنایی با بهترین برند های روز دنیا در تولید لامپ های ال ای دی به سایت فروشگاهی لامپ 2 مراجعه کنید.

پیشنهاد فروشگاه لامپ 2 به شما مشتریان عزیز

یکی از بهترین راه ها برای زیباتر بنظر رسیدن دکوراسیون استفاده از چندین نوع لامپ ال ای دی در محیط به صورت مخلوط مانند می باشد. شما می توانید بجای بهره مندی از یک لامپ با لومن بسیار بالا، از چندین لامپ رنگی با لومن های پایین استفاده کنید. همچنین رنگ های لامپ های ال ای دی عبارت اند از: آفتابی، قرمز، مهتابی، سبز، آبی و…

جمع بندی

امروزه یکی از بهترین لامپ ها برای روشنایی منزل و یا محل کار، استفاده از لامپ ال ای دی ارزان و با کیفیت است. اما شما برای خرید لامپ مورد نظر باید به یکسری نکات توجه داشته باشید تا بهترین لامپ را برای خودتان تهیه کنید.

از مهم ترین نکات این مقاله می توان به توجه کردن به میزان لومن لامپ ها اشاره کرد. چرا که با استفاده از لومن لامپ میتوان متوجه میزان روشنایی لامپ شد. اگر می خواهید با بهترین مدل لامپ های ال ای دی ارزان آشنا شوید، به سایت فروشگاهی لامپ 2 مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره نکات مهم در خرید لامپ ال ای دی ارزان

۱آیا وات مصرفی لامپ نشان دهنده ی میزان روشنایی است؟
خیر، وات مصرفی تنها میزان مصرف برق توسط لامپ را نشان می دهد.
۲ آیا تمامی لامپ های ال ای دی به یک شکل است؟
خیر، امروزه مدل ها و انواع بسیار زیادی در قالب لامپ ال ای دی تولید شده است. که می توانید بر حسب نیاز خود یکی از آنهارا تهیه نمایید.
۳رنگ های لامپ های ال ای دی به چه گونه است؟
امروزه لامپ های ال ای دی در رنگ های آفتابی، مهتابی،آبی، قرمز و… یافت می شود.
86 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *