لامپ هوشمند موزیکال چه کاربرد هایی دارد

/ / دانستنی ها
ویژگی های لامپ هوشمند موزیکال

امروزه با پیشرفت های بسیار زیادی که در عرصه ی نورپردازی رخ داده است، منجر به تولید لامپ هوشمند موزیکال شده است که کاربرد های بسیار زیادی برای شما دارد. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که اصلا لامپ هوشمند موزیکال چه کاربرد هایی دارد؟ اما تا وقتی که کنترل کردن نورپردازی منزل و یا محل کار خود را به وسیله موبایل تجربه نکرده اید، نمی توانید لذت این کنترل را متوجه بشوید.

شما به سادگی با خرید لامپ هوشمند برای منزل و ا محل کار خود می توانید این تجربه را بدست بیاورید. در ادامه با ما باشید تا به بررسی انواع لامپ های هوشمند و کاربرد های آن بپردازیم.

درباره لامپ های هوشمند و کاربرد های آن

برای استفاده از لامپ هوشمند موزیکال که از بهترین لامپ های هوشمند می باشد، ضرورتی ندارد که حتما سیستمهای برقی شما تمام هوشمند باشد و یا عادی باشد. شما به هر حال می توانید از یکی از لامپهای هوشمند استفاده کرده و از مزایای آن بهره مند شوید. شما می توانید بهترین لامپهای هوشمند را از سایت لامپ 2 تهیه نمایید.

اما به صورت کلی هدف از تولید لامپ های هوشمند صرفه جویی در مصرف برق و انرژی می باشد. عموما سیستم روشنایی لامپ های هوشمند از نوع ال ای دی بوده که مصرف بسیار کمی دارند. اما لامپ های هوشمند نسبت به لامپ های ال ای دی عادی تفاوت های بسیار زیادی داشته و کاربرد های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

علت استفاده از لامپ های هوشمند

یکی از پیشرفته ترین لامپ های تولید شده در ایران، لامپ هوشمند موزیکال می باشد. که دوستداران تکنولوژی می توانند با استفاده از این لامپ های هوشمند از کاربرد های بسیار زیادی بهره مند شوند. شما با استفاده از این لامپ ها علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق، می توانید از مزایای بسیار زیادی از جمله کنترل روشنایی و رنگ نور لامپ به وسیله موبایل، پخش موسیقی و… بهره مند شوید.

به طور مثال فرض کنید که یک مهمانی ای پیش رو داشته و تمی که برای مهمانی خود انتخاب کرده اید لیمویی می باشد. شما به سادگی با استفاده از گوشی همراه خود می توانید فضای نورپردازی منزل خود به رنگ لیمویی به نمایش بگذارید.

مهمترین علت استفاده از لامپ هوشمند

علت استفاده از لامپهای هوشمند

قابلیت دیمر سازی در لامپهای هوشمند

یکی از کاربردی ترین قابلیت هایی که استفاده از لامپ هوشمند موزیکال در اختیار شما قرار می دهد، قابلیت تنظیم میزان روشنایی نور لامپ توسط گوشی همراه می باشد. شما به سادگی می توانید میزان روشنایی محیط کار و یا منزل خود را بر حسب نیاز تغییر نمایید و موجب شگفتی افراد داخل اتاق شوید.

از کاربرد های این قابلیت می توان به دو مثال اشاره کرد. مثلا شما قصد گرفتن یک مهمانی را دارید، در نتیجه هرچه روشنایی منزل شما بیشتر باشد، مهمان هایتان لذت بیشتری از مهمانی می برند.

و همینطور در زمان هایی که خسته هستید و نور زیاد لامپ موجب اذیت شدن چشمان شما می شود، می توانید نورلامپ را کاهش داده و از آرامش خود لذت ببرید.

کاربرد کنترل از راه دور لامپهای هوشمند

یکی از دیگر از مهمترین قابلیت هایی که لامپ های هوشمند در اختیار شما قرار می دهند، قابلیت کنترل از راه دور لامپ های هوشمند می باشد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بتوانید حتی با داشتن فاصله ای چند کیلومتری، اقدام به کنترل لامپ خود کنید که یم قابلیت هیجان انگیز می باشد.

شما به وسیله این قابلیت بسیار مفید می توانید در موقعیت هایی که به سفر میروید، به سادگی در شب ها چراغ های خود را روشن کرده و موجب مانع از به سرقت رفتن منزل و یا محل کار خود شوید.

قابلیت کنترل از راه دور نورپردازی

کاربرد کنترل از راه دور لامپ ها

قابلیت تنظیم آلارم در لامپهای هوشمند

یکی دیگر از بهترین قابلیت های لامپ های هوشمند، تنظیم آلارم می باشد، به نحوی که شما می توانید برای زمان های بیدار شدن و… آلارم تنظیم کرده و با یک نورپردازی زیبا همراه با موسیقی دلنواز از خواب بیدار شوید که منی توانید بسیار برای شما آرامش بخش باشد.

اتصال لامپهای هوشمند چگونه است؟

به صورت کلی می توان لامپ های هوشمند را به دو صورت به گوشی همراه خود متصل کنید، وایفای و بلوتوث.

وای فای و بلوتوث در لامپ هوشمند

نحوه متصل شدن به لامپهای هوشمند

اتصال از طریق بلوتوث

شما به سادگی می توانید برای اتصال از طریق بلوتوث، قسمت QR CODE گوشی همراه خود را فعال کرده و به روی قسمت بارکد لامپ خود قرار دهید. تا به سادگی به لامپ هوشمند خود متصل شده و از کاربرد های فراوان آن بهره مند شوید. شما با استفاده از اتصال با بلوتوث می توانید به صورت مستقیم به لامپ هوشمند موزیکال خود متصل شوید.

اتصال از طریق وای فای

اما در مقابل ابرای اتصال از طریق وای فای شما احتیاج به یک روتر و اینترنت پر سرعت خواهید بود و همچنین ممکن است اتصال از طریق وایفای کمی برایتان دشوار باشد. همچنین قیمت این نوع از لامپها بالاتر از لامپ های بلوتوثی بوده و مقرون به صرفه نیستند. در نتیجه ما به شما لامپ های هوشمندی که از طریق بلوتوث متصل میشوند را پیشنهاد می کنیم.

جمع بندی

امروزه با پیشرفت هایی که در عرصه نورپردازی شده است، یکی از بهترین لامپ های هوشمند، لامپ هوشمند موزیکال می باشد. که مزایای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.شما با استفاده از لامپ های هوشمند می توانید بسته به نیاز و یا علاقه خود رنگ نور لامپ خود را تعویض نمایید. و یا با استفاده از قابلیت دیمر می توانید در زمان های مهمانی نور لامپ خود را افزایش دهید. و یا در زمان های خستگی، نور را برای آرامش چشمان خود کاهش دهید.همچنین با استفاده از این نوع از لامپ ها می توانید برای زمان های خاص آلارم تنظیم کرده و با نورپردازی زیبا و موسیقی جذاب، آگاه شوید. شما می توانید این نوع از لامپ های هوشمند را به سادگی از طریق فروشگاه کالای برق حصاری تهیه نمایید.

سوالات متداول
  1. برای لامپ های هوشمند، اتصال از طریق بلوتوث بهتر است یا وای فای؟
    هرکدام مزیت ها و معایب خود را دارند که شما می توانید بر حسب نیاز خود یکی از این مدل لامپ ها را تهیه نمایید.
  2. مهمترین مزیت یک لامپ ال ای دی هوشمند چیست؟
    شما به سادگی می توانید این بسیاری از قابلیت های مفید را تنها با زدن چند کلیک به وسیله گوشی همراه خود کنترل نمایید.
  3. مصرف برق لامپ های هوشمند چگونه است؟
    این نوع از لامپ ها به دلیل بهره مندی از لامپ های ال ای دی علاوه بر داشتن مصرف برق بسیار کم، قابلیت های بسیار زیادی را هم در اختیار شما قرار می دهد.
85 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *