خواص درمانی کرسی برقی

/ / دانستنی ها
خواص درمانی کرسی برقی

خرید کرسی برقی

کرسی برقی یکی از مهم ترین لوازم گرمایشی در گذشته بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی بیشتر لوازمی که در گذشته استفاده می شده اند امروزه منسوخ شده اند. اما خواص درمانی کرسی برقی آنقدر زیاد است که امروزه هم چنان از آن استفاده می شود. برای خرید انواع کرسی برقی با بهترین قیمت به سایت لامپ 2 مراجعه کنید. استفاده از کرسی برقی سبب افزایش صمیمیت بین افراد خانواده می شود.

استفاده از کرسی برقی

کرسی های برقی با اشکال گوناگونی ساخته می شوند. کرسی ها ممکن است مستطیل، دایره ای و مربعی ساخته شوند. زمانی که شما از کرسی استفاده می کنید برای اینکه گرمای آن خارج نشود باید از یک لحاف گرم استفاده کنید. از پارچه های مختلفی مانند ترمه و … برای تزئین لحاف و افزایش زیبایی آن استفاده می شود.

استفاده از کرسی برقی در منازل

دیزاین زیبای منازل با کرسی برقی

مکانی که در آن کرسی قرار داده می شود سرد است. افراد زمانی که زیر کرسی می روند بدنشان به خوبی گرم می شود. برای اینکه سرتان در زمان استفاده از کرسی یخ نزند بهتر است آن را با کلاه بپوشانید. در گذشته بیشتر خانواده ها از کرسی به عنوان اصلی ترین وسیله گرمایشی استفاده می کردند. اما خواص درمانی کرسی برقی چیست؟

درمان رطوبت بدن

در فصل زمستان برای جلوگیری از بیماری باید کمر خود را گرم نگه دارید. کرسی برقی ابزاری است که به بهترین شکل می تواند کمر شما را گرم نگه دارد. از خواص درمانی کرسی برقی می توان به کاهش رطوبت بدن و جلوگیری از سرماخوردگی اشاره داشت. طب سنتی همواره بر گرم نگه داشتن کمر در فصل زمستان توجه دارد.

خواص درمانی کرسی برقی برای دستگاه گوارش

زمانی که شما پاها و دست های خود را گرم نگه می دارید دستگاه گوارش عملکرد بهتری پیدا می کند. گرم نگه داشتن دست ها و پاها برای سایر اعضای داخلی بدن هم مهم است. به کمک کرسی برقی دست ها و پاها همیشه گرم نگه داشته می شوند و از خطر سرماخوردگی و درد های عضلانی در امان می مانند. یکی از مهم تربن خواص درمانی کرسی برقی بهبود عملکرد دستگاه گوارش است.

بهبود گردش خون

از خواص درمانی کرسی برقی می توان به بهبود گردش خون اشاره داشت. در فصل زمستان بدن بیشتر تمرکز خود را برای خونرسانی بر روی قلب و مغز می گذارد. سرما سبب انقباض رگ ها می شود و عمل خونرسانی را مختل می کند. استفاده از کرسی برقی سبب می شود تا گردش خون در بدن متعادل شود. زمانی که شما زیر کرسی می روید عروق بر اثر گرما گشاد می شوند. با گشاد شدن عروق خونرسانی بهتر انجام می شود. زمانی که در بدن خونرسانی به خوبی انجام شود مواد زائدی که در سلول ها وجود دارند دفع می شوند.

مزیت کرسی برقی

خوابی آرام با افزایش گردش

برخی از فواید کرسی برقی برای بدن

مزیت های کرسی برقی برای بدن محدود به موارد بالا نمی شود و خواص دیگری هم دارد که عبارتند از:

  • درمان رماتیسم و آرتروز

    زمانی که از کرسی استفاده می شود اندام از داخل گرم می شوند. بیشتر بیماری ها مانند رماتیسم، آرتروز و … با گرم شدن به سرعت بهبود می یابند.

  • درمان دیابت با کرسی برقی

    از مهم ترین خواص درمانی کرسی برقی می توان به درمان دیابت اشاره داشت. گرمای کرسی برقی سودا و بلغم را از بین می برد. با از بین رفتن این مواد لوزالمعده قند خون را کاهش می دهد و دیابت درمان می شود.
  • بهبود عملکرد حافظه

    بهبود عملکرد حافظه جزو اصلی ترین خواص درمانی کرسی برقی است. زمانی که زیر کرسی می روید روند خونرسانی تسریع می شود. زمانی که بدن خونرسانی خوبی داشته باشد خون بهتر به مغز می رسد. در نتیجه سول های مغزی فعالیتشان افزایش می یابد و حافظه تقویت می شود.
  • تنظیم غدد بدن

    از خواص درمانی کرسی برقی می توان به تنظیم غدد اشاره داشت. کرسی ترشح هورمون های بدن را تنظیم می کند. خانم هایی که دوران قاعدگی دردناکی دارند استفاده از کرسی برقی  بهترین پیشنهاد برایشان است.
  • افزایش آرامش

    به دلیل اینکه لحاف کرسی از جنس نخ است الکتریسیته ساکن و سودا را به خوبی از بدن دفع می کند. با دفع سودا و الکتریسیته ساکن حس آرامش بیشتری پیدا می کنید.

کرسی های ذغالی

کرسی های ذغالی گرمای خود را به وسیله ذغال تامین می کنند. به دلیل اینکه ذغال برای سوختن به اکسیژن نیاز دارد. اگر اکسیژن کافی به ذغال نرسد موادی خطرناکی از خود خارج می کند که می توانند سبب خفگی شوند. از علائم مسمومیت با ذغال می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • سردرد های شدید
  • تحلیل سطح هوشیاری
  • احساس خواب آلودگی
  • سوزش شدید چشم ها
  • در موارد شدید مرگ

اگر قصد دارید از کرسی استفاده کنید بهتر است از کرسی برقی استفاده کنید. هرگز شب ها زیر کرسی ذغالی نخوابید زیرا ممکن است دچار خفگی شوید. ما می توانید شب ها با خیال راحت زیر کرسی برقی بخوابید و از خواص درمانی کرسی برقی بهره مند شوید.

معایب کرسی های ذغالی

کرسی ذغالی

سخن پایانی

خواص درمانی کرسی برقی سبب شده تا با پیشرفت تکنولوژی این وسیله منسوخ نشود. شما با استفاده از این وسیله می توانید از بروز بیماری ها جلوگیری کنید. با مراجعه به سایت لامپ 2 می توانید تنوع بالای کرسی های برقی را مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. به وسیله کرسی برقی می توان از بیشتر بیماری هایی که بر اثر سرماخوردگی به وجود می آیند جلوگیری کرد.

سوالات متداول

  1. در خرید کرسی برقی به چه نکاتی باید توجه داشت؟
    کرسی برقی را خریداری کنید که مصرف انرژی A داشته باشد تا هزینه های شما را افزایش ندهد. کرسی برقی که خریداری می کنید دو المنت یا بیشتر داشته باشد.
  2. مصرف برق کرسی های برقی چگونه است؟
    کرسی های برقی استاندارد به دلیل بهینه شده المنت ها و تنظیم دمای خودکار مصرف برق بالایی ندارند.
  3. برای جلوگیری از خطر سوختن پاها با کرسی چه کاری انجام دهیم؟
    به دلیل دمای بالای کرسی های برقی اگر مراقب نباشید می توانند سبب سوزاندن پاها شوند. شما با خرید کرسی برقی سونا از سایت لامپ 2 این مشکل را مرتفع می کنید زیرا این کرسی روکشی دارد که از سوختن پا ها جلوگیری می کند.
89 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *