بهترین نورپردازی ویترین

/ / دانستنی ها
نورپردازی ویترین

یکی از مهمترین عواملی که در فروش و رونق هر مغازه ای تاثیر بسیار زیادی دارد، بهره مندی از بهترین نورپردازی ویترین با بهترین لامپ می باشد. طراحی نورپردازی داخل ویترین هر مغازه ای باید به گونه ای باشد که تمامی اجناس داخل مغازه را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد. چرا که اگر از یک نورپردازی مناسب برای ویترین استفاده شود، فروشگاه و اجناس شما بهتر دیده می شود. شما می توانید با استفاده از لامپ های ویترینی، دکوری، چراغ های ریلی، پنل و یا لامپ های ال ای دی و… یک ویترین بسیار جذاب داشته باشید.

همه چیز درباره ی نورپردازی داخل ویترین

یکی از مهمترین مسائل برای هر مغازه دار، چیدن درست وسایل و همچنین استفاده از بهترین نورپردازی داخل ویترین می باشد. چرا که موجب توجه هر چه بیشتر مشتری ها می شود. در زمان نورپردازی داخل ویترین باید به یک سری عوامل توجه بسیار زیادی شود، از جمله تمرکز نور، رنگ لامپ مورد استفاده، میزان روشنایی، مقدار زاویه لامپ و…. . شما برای انجام نورپردازی ویترین و همچنین داخل مغازه حتما نیازی به چراغ های گرانقیمت ندارید، شما تنها با بکارگیری خلاقیت خود و لامپ می توانید بهترین نورپردازی برای ویترین مغازه ی خود ایجاد کنید. درنتیجه می توانید با خرید لامپ، نوار های ال ای دی و مدل های دیگر از سایت لامپ 2 یک ویترین بسیار خاص و فوق العاده داشته باشید.

با ما باشید تا همه چیز درباره نورپردازی مغازه و ویترین را با یکدیگر بررسی کنیم.

انواع نورپردازی مغازه

به صورت کلی نورپردازی داخل مغازه و یا فروشگاه به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • طراحی نور داخلی
  • طراحی نور در ویترین

نورپردازی داخلی چیست؟

علاوه بر اهمیت داشتن نورپردازی داخل فروشگاه، استفاده از بهترین لامپ و نورپردازی در داخل فروشگاه هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که اگر نور داخل فروشگاه کم باشد، موجب دیده نشدن بسیاری از محصولات توسط افراد می شود.

و یا بسیاری از خریداران، خسته شده و از فروشگاه شما خارج می شوند. برخی از مغازه داران، با بکارگیری پنل های خورشیدی، اقدام به تهیه ی برق لازم برای مغازه ی خود می کنند، تا هزینه های آنها کاهش یابد.

معرفی انواع روشنایی داخلی

نورپردازی داخل مغازه

نورپردازی داخل ویترین چیست؟

بهره مندی یک مغازه یا فروشگاه از بهترین نورپردازی داخل ویترین، موجب افزایش فروش آن مغازه می شود. چرا که مشتریا با دیدن ویترین، جذب فروشگاه شما می شوند. شما با تعیین نوع لامپ، فاصله آن تا محصول، زاویه تابش نور بر محصول، میزان روشنایی و.. می توانید تاثر زیادی به روی مشتریان خود بگذارید.

انتخاب بهترین چراغ یا لامپ برای منبع نور

شما می توانید از انواع چراغ های آویز و یا سقفی در نورپردازی داخل مغازه خود استفاده کنید. پنل های نوری، چراغ های ریلی و سقفی می توانند انتخاب های خوبی باشند. علاوه بر انتخاب بهترین روشنایی، باید توجه ویژه ای به مصرف برق آنها هم توجه داشته باشید، تا هزینه های برقتان سرسام آور نشود.

شما می توانید برای نورپردازی داخل مغازه خود از لامپ های کم مصرف SMD و COB  به صورت پنلی، ریلی، دکوراتیو و… استفاده کنید. خرید لامپ کم مصرف، از عوامل مهم برای داشتن بهترین نورپردازی می باشد.

همچنین یکی از پرکاربردی ترین لامپ هایی که امروزه در فروشگاه و یا مغازه ها از آن استفاده می شود، چراغ ادیسونی می باشد. این نوع لامپ ها با شبیه بودن به لامپ های قدیمی و رشته ای، سبکی کلاسیک و خاص به فروشگاه شما می دهد.

لامپ داخل ویترین

معرفی بهترین لامپ برای ویترین

نکات مهم برای بهترین نورپردازی مغازه

با ما باشید تا به بررسی نکات مهم درباره داشتن بهترین نورپردازی بپردازیم:

میزان فاصله و تعداد چراغ ها

یکی از مسائل مهمی که حتما باید به آن توجه داشته باشید، تعداد چراغ هایی که باید از آن استفاده کنید، همراه با میزان فاصله آنها از یکدیگر. شما باید در فروشگاه های بزرگ از چراغ های کمتری نسبت به فروشگاه های بزرگ استفاده کنید. درون فروشگاه های کوچک چراغ ها را درون سقف جایگذاری می کنند تا فضای مغازه کوچک بنظر نرسد.

در مقابل، درون فروشگاه های بزرگ می توان از چراغ های آویز استفاده کرد، اما باید توجه داشته باشید تا به اشتباه موجب پدیدار شدن سایه نشوید. همچنین شما در طراحی نور اتاق پرو خود بسیار باید دقت کنید. چرا که نور این اتاق در میزان فروش شما تاثیر خیلی زیادی دارد. همچنین باید در نورپردازی ورودی مغازه خود دقت کنید تا نور زیادی داشته باشد تا مشتری از آمدن به داخل مغازه شما حسی خوب داشته باشد.

کیفیت نور لامپ

یکی دیگر از مسائل مهم نورپردازی که به لامپ مربوط است، کیفیت و نوع نور لامپ می باشد. شما باید در هنگام خرید لامپ به مشخصه ای به نام شاخص رنگ و یا CRI توجه کنید. چرا که هر چه این میزان شاخص نور بیشتر باشد، اجناس شما خیلی طبیعی تر و زیباتر بنظر می رسند.

شما می توانید از لامپ های ال ای دی فروشگاه لامپ 2 استفاده کنید، چرا که این لامپ ها تا 90 درصد دارای شاخص رنگ بوده که می توانند به بهترین نحو ممکن محصولات شما را به نمایش بگذارند.

معرفی انواع نور برای روشنایی ویترین

تاثیر نور بر کیفیت نورپردازی

جمع بندی

امروزه یکی از بهترین راه ها برای افزایش فروش محصول درون مغازه و یا فروشگاه ها، استفاده از بهترین نورپردازی ویترین می باشد. شما با بکارگیری بهترین لامپ های کم مصرف می توانید علاوه بر نشان دادن رنگ های طبیعی خود، در هزینه هایتان هم صرفه جویی می شود. شما می توانید این لامپ ها را از فروشگاه لامپ 2 به سادگی سفارش دهید. همچنین شما از چراغ های ریلی هم می توانید در نورپردازی داخل و یا ویترین فروشگاه خود استفاده کنید.

سوالات متداول
  1. بهترین راه برای افزایش فروش در فروشگاه ها چیست؟
    استفاده از بهترین لامپ در نورپردازی فروشگاه می تواند تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش داشته باشد.
  2. آیا ایجاد سایه درون فروشگاه مشکلی به وجود می آورد؟
    شما باید دقت داشته باشید تا هیچ گونه سایه ای به روی محصولات شما وجود نداشته باشد تا مشتری محصولات شما را به بهترین نحو ممکن ببینند.
  3. نحوه نورپردازی درون مغازه های کوچک چگونه است؟
    باید در اینگونه فروشگاه ها، منبع نور را درون سقف کار بگذارید تا مغازه شما کوچک بنظر نرسد.
79 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *