چند راهی برق

نمایش دادن همه 14 نتیجه

چند راهی برق که بیشتر با عنوان سه راه نیز شناخته شده یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای الکتریکی است که برای ایجاد انشعاب استفاده می شود تا شما بتوانید چند دستگاه را به یک پریز برق متصل کنید اما برخی قابلیت هایی مانند تایمر و usb دارند و در سیستم آنها تایمر وصل شده است؛ بسیاری از افراد با قابلیت ها و کاربردهای سه راه ها آشنا نیستند که در اینجا به معرفی آن می پردازیم.

چند راهی برق چیست

چند راهی از سری تجهیزات برقی است که در تمام اماکن اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد بعضی از این چند راهی ها محافظ برق هستند و بعضی صرفا برای استفاده از پریزهای متعدد و طول سیم بیشتر از آن استفاده می کنند.

کاربرد چند راهی برق

شناخت انواع چند راهی ها و کاربرد آن به شما کمک می کند که بهترین محصول را بر حسب نیاز خود تهیه کنید برخی از این چند راهی ها به عنوان رابط عمل می کنند و اگر لوازم برقی شما دور از دسترس باشد این مشکل را برطرف نموده و به راحتی با استفاده از این چند راه اتصال برق صورت گیرد، برخی نیز برای دستگاه های هوشمند طراحی شده اند که دارای تایمر بوده و بعد از گذشت زمان مشخص شده اتصال صورت می گیرد.

انواع سه راهی برق

توجه داشته باشید که در هنگام خرید سه راهی به نکات و فاکتورهای مهم تعداد و نوع انشعاب، سیم سیار، کاربرد سیم رابط و اینکه قابلیت محافظ بودن را دارد یا خیر و امکاناتی که به شما ارائه می دهد دقت داشته باشید؛ حین خرید سعی کنید بهترین مدل محصول را از نمایندگی های معتبر که از کیفیت بالایی برخوردارند تهیه نمایید.
انواع چند راهی ها بدین ترتیب است: بدون سیم، سرامیکی، جمع شو، ارت دار، کلید دار، هوشمند، تایمر دار، صنعتی، usb دار

چند راهی برق کلید دار

چندراهی ها انواع مختلفی دارند که می توانند کلید داشته باشند و برای خاموش روشن کردن تمام انشعابات از یک کلید استفاده می کنند، هر انشعاب می تواند کلید مخصوص خود را داشته باشد و در مواردی خاموش و روشن کردن چند انشعاب با یک کلید انجام می گیرد؛ شما می توانید با توجه به نیاز و کابرد چند راهی ها بهترین چند راهی را انتخاب نمایید.

TOP