چراغ بالا آینه سرویس بهداشتی و حمام

/ / دانستنی ها
بهترین نورپردازی

یکی از مهم ترین مسائلی که بسیاری از افراد به آن توجه ندارند، چراغ بالا آینه سرویس بهداشتی و حمام می باشد که نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل دارد. چرا که این چراغ ها زیاد به چشم نیامده و مورد توجه قرار نمی گیرند و ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این نوع از چراع ها بپردازیم.

درباره چراغ های سرویس بهداشتی و حمام

یکی از نکات بسیار مهم در چراغ بالا آینه سرویس بهداشتی و حمام، خرید لامپ با کیفیت و کم مصرف می باشد که شرط آن خرید آن از یک فروشگاه معتبر مانند لامپ2 می باشد. شاید دلیل بسیاری از افراد در بی توجهی به این قسمت از خانه، وقت گیر بودن نصب چراغ های داخل سرویس بهداشتی و حمام باشد. اما امروزه بسیاری از چراغ ها وجود داشته که با داشتن فناوری بسیار ساده و شیک، به راحتی قابل نصب هستند.

همچنین با نصب این چراغ ها جلوه ای آرامش بخش به سرویس بهداشتی و حمام خود خواهید بخشید. و در نتیجه لذت بسیار زیادی از این قسمت های منزل خود، به دست خواهید آورد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لامپ ها و چراغ بالا آینده سرویس بهداشتی و حمام آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

چراغ در سرویس بهداشتی

اطلاعاتی درباره نورپردازی در حمام و سرویس بهداشتی

نورپردازی بالا آینه سرویس بهداشتی

از بهترین نورپردازی هایی که می توان برای آینه داخل سرویس بهداشتی از آن استفاده کرد چراغ های فریم آینه ای می باشد. این نوع از چراغ ها به تنهایی توانایی روشنایی بخشیدن به سرویس بهداشتی را ندارند اما به عنوان نور اضافی آینه عملکرد بسیار درخشانی دارند. این نوع از چراغ ذهای دیواری از نوع مینیمال بوده که بسیار برای دکوراسیون های مدرن فوق العاده می باشد. اما این نوع از چراغ ها به دو صورت دور آیینه ای و دو طرف آیینه ای در بازار وجود دارند که بسیار زیبا می باشند.

نورپردازی داخلی سرویس بهداشتی

شما برای نورپردازی داخلی سرویس بهداشتی خود گزینه های بسیار زیادی پیش روی خود دارید. از جمله، آینه های بلک لایت که از نور های زیبای کوچک برخوردار بوده و بسیار مدرن می باشد.

در گذشته از چراغ های حبابی در سقف حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده میشد. اما امروزه با آمدن بسیاری از مدل های جدید مانند لامپ های ال ای دی مدرن و یا سقفی که علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط سرویس بهداشتی و حمام، مصرف بسیار کمی دارند.

شما می توانید انواع لامپ ها را در سایت لامپ2 مشاهده و خریداری نمایید. این لامپ ها با داشتن بدنه ای کوچک، نور بسیار زیادی داشته که همه ی نقاط سرویس بهداشتی و حمام شما را روشن می کنند. همچنین از برخی از لوستر هایی که در بازار وجود دارند می توانید به عنوان چراغ های سقفی سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید که ظراهری بسیار تجملی به منزل شما می بخشد.

معرفی نورپردازی در سرویس بهداشتی

بهترین نورپردازی داخل سرویس بهداشتی

نورپردازی سینک دستشویی

علاوه بر موارد گفته شد شما می توانید سینک داخل دستشویی خود را با استفاده از یک نورپردازی اصولی، بسیار مدرن و شیک کنید. شما با نورپردازی زیر آینه سرویس بهداشتی خود می توانید جلوه ای بسیار شکیل و وصف نشدنی به سینک داخل سرویس بهداشتی خود بدهید.

برای اینکار لازم است تا از بهترین لامپ که شیشه ان از جنس برنج بوده و بسیار مد شده است استفاده کنید. این لامپ ها که در اصطلاح لامپ های دیواری که از طلا پوشیده شده است نامیده می شود. اما این طلا نیست بلکه از جنس برنج می باشدو این لامپ ها نوری گرم داشته که بسیار برای سرویس های بهداشتی و یا حمام مناسب می باشند.

لامپ آویزی در حمام و یا سرویس بهداشتی

این نوع از چراغ ها عموما در حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده نمی شوند چرا که علاوه بر کوچک نشان دادن سرویس بهداشتی و حمام ممکن است آب با آن برخورد کرده و دچار برق گرفتگی شوید. اما در صورتی مشکلی ایجاد نمی شود که شما دارای سقف بلندی باشید تا آب با آن برخوردی نداشته باشد.

بهترین لامپ آویزی

لامپ آویزی

لامپ دیواری در حمام و سرویس بهداشتی

همچنین یک روش دیگر در نورپردازی سرویس های بهداشتی و حمام منازل وجود دارد به نام استفاده از چراغ دیواری. اما برای استفاده از چراغ های دیواری باید به یکسری نکات حتما توجه داشته باشید، مثلا نباید چراغ های دیواری را بالای آینه نصب نمایید. بهترین مکان برای نصب چراغ های دیواری در سمت راست ایینه می باشد چرا که نور به تمام نقاط تابیده می شود. اما ترکیب یک نور دیگر با این نوع از چراغ ها خیلی زیبا می شود به نام نور های مخفی که دور آیینه قرار می گیرند.

معرفی لامپ دیواری

لامپ دیواری

جمع بندی

امروزه یکی از مهمترین مسائلی که در طراحی دکوراسیون وجود دارد و بسیاری از افراد به آن توجهی نمی کنند، چراغ بالا آینه سرویس بهداشتی و حمام می باشد. ما در این مقاله سعی کردیم تابه بررسی انواع روش ها و اهمیت نورپردازی داخل حمام و سرویس بهداشتی بپردازیم. از انواع چراغ های سرویس بهداشتی و حمام می توان به چراغ های دییواری، آویز، ال ای دی های هوشمند، چراغ های مخفی به دور سینک دستشویی و آیینه و… . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و خرید انواع لامپ به سایت فروشگاهی لامپ 2 مراجعه کنید.

سوالات متداول درباره چراغ بالا آینه سرویس بهداشتی و حمام

  1. شرط داشتن یک دکوراسیون ایده آل چیست؟
    استفاده از بهترین نورپردازی برای داخل سرویس بهداشتی و حمام می باشد.
  2. آیا استفاده از چراغ های آویز برای داخل سرویس های بهداشتی و حمام مناسب است؟
    اگر سقف سرویس بهداشتی شما بلند می باشد، مشکلی ایجاد می شود اما برای سقف های کوتاه به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  3. مزایای استفاده از چراغ ال ای دی در نورپردازی سرویس بهداشتی و حمام چیست؟
    لامپ های ال ای دی به دلیل کم مصرف بودن و داشتن نور بسیار زیاد گزینه بسیار مناسبی برای سرویس های بهداشتی و حمام می باشند.
81 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *