قیمت سه راهی برق ساده چقدر است؟

/ / دانستنی ها
قیمت سه راهی برق

معرفی بهترین 3 راهی های موجود در بازار

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت سه راهی برق و معرفی بهترین سه راهی های موجود در بازار از لحاظ انواع،کاربرد و.. بپردازیم. استفاده از سه راهی برقی و محافظ ها برق دستگاه های الکترونیک شما را از آسیب دیدن حفظ می کند.

قیمت سه راهی برق تیراژه Venus

این 3 راهی هوشمند توسط بزرگترین شرکت ایرانی در حوزه ی تاسیسات برقی به نام تیراژه تولید شده است.این شرکت معتبر علاوه بر این محصول، محصولات دیگری را هم تولید کرده است.این شرکت جزء محبوب ترین شرکت های تاسیسات برقی است ،چراکه برای تولید محصولات خود از بهترین متریال استفاده می کند.در ادامه ی این مقاله به بررسی این چند راهی هوشمند می پردازیم.

شما با خرید این محصول علاوه داشتن یک چند راهی ، دارای یک شب خواب هم خواهید بود،به این دلیل که دور تا دور آن را یک نوار چراغ به رنگ آبی گرفته است.این چند راهی هوشمند علاوه بر داشتن یک رابط دو پریزه،دو پورت یو اس بی که می توانند جریان های 1 و 2 آمپر را از خود عبور دهند به همراه یک کابل کتابی type2 دارد.شکل این چند راهی به صورت نیم کروی است که ،فضای اتاقتان را بسیار زیبا و جذاب می کند.این محصول دارای 2 سال گارانتی شرکت تیراژه است و شما می توانید با خیالی راحت این محصول را از فروشگاه lamp2 تهیه نمایید.

قیمت قیمت سه راهی برق تیراژه: 102،500 تومان

قیمت سه راهی برق کپل

این مدل 3 راهی پرکاربرد و معروف با نام 3 راهی کپل شناخته می شود. این وسیله ی کاربردی برای هر خانه ای لازم است که از طریق آن شما می توانید به راحتی به صورت همزمان 3 دستگاه خود را به برق بزنید.این محصول علاوه بر داشتن کارایی های زیادش از جنس بسیار مرغوبی هم بهره می برد.این 3 راهی برای دستگاه های پرتوانی مانند بخاری برقی و یا لباسشویی و.. مناسب نمی باشد و تنها مناسب وسایل کم مصرف مثل گوشی موبایل ،تبلت و… است. شما می توانید به راحتی این محصول پرکاربرد را از فروشگاه lamp2  تهیه نمایید.

قیمت سه راهی برق کپل: 7000 تومان

خرید سه راهی برق کپل

سه راهی برق کپل

قیمت سه راهی برق تیراژه مدل T103

این محصول در 3 نوع متراژ: 1.8-3-5 متر وجود دارد.

این چند راهی پرکاربرد جزء محبوب ترین 3 راهی های بازار به حساب می آیند و این مدل 3 راهی در دو صورت 3 خانه و 4 خانه پریز موجود می باشد.این 3 راهی دارای نشان استاندارد ملی و بین المللی است که خیال شما را از بابت همه چی راحت کند.

قیمت: 55000 تا 90000 تومان

چند راهی برق تیراژه مدل Sahar

این مدل 3 راهی بسیار ایمن می تواند دستگاه های با جریان بالا(حداکثر 16 آمپر که این یم رقم بسیار بالا محسوب می شود) را به راحتی تحمل کند.

قیمت سه راهی برق سحر

سه راهی برق سحر

ویژگی ها

  • این 3 راهی بسیار ایمن دارای 3 عدد پورت دو شاخه است
  • این 3 راهی به راحتی تا حداکثر توان 3600 وات را می تواند تحمل کند.

قیمت سه راهی برق تیراژه مدل سحر: 26000 تومان

چند راهی برق ارت دار تیراژه مدل تاپ

یکی از فواید مهم این سه راهی ، داشتن ارت است که می تواند جریان های اضافی ای که به این سه راهی وارد می شود را خارج کرده تا به دستگاه های شما آسیبی نرسد.شما با استفاده از این محصول به راحتی در هر مکانی می توانید وسایل مورد نیاز خود را به برق بزنید.

قیمت سه راهی برق تیراژه مدل تاپ: 29000 تومان

محافظ لباسشویی و ظرفشویی آیلا مدل AL-1000

این محصول یک محافظ بسیار قوی برای ماشین لباسشویی ویخچال، تلویزیون و…  است که موجب حفاظت از دستگاه های گرانقیمت شما می شود به نحوی که اکر به دستگاه شما جریان اضافی ای وارد شود ، این دستگاه جریان برق را قطع کرده تا ایرادی به دستگاه شما وارد نشود و این محصول دارای یک سال گارانتی از سمت شرکت آیلا است.این محافظ با کیفیت دارای 3 نوع چراغ، سبز به معنای وضعیت عادی که خروجی دارای ولتاژ می باشد ،قرمز که به معنای یک وضعیت غیر عادی است و خروجی هیچ ولتاژی ندارد و زرد که به معنای تاخیر بوده و خروجی فاقد ولتاژ است می باشد.

قیمت: 80000 تومان

سه راهی صنعتی تیراژه

در این 3 راهی که در انواع صنعت ها مثل ساختمان سازی، کارگاه ها و.. بسیار معروف است ، تمام خروجی های این سه راهی صنعتی  دارای ارت یا (اتصال به زمین ) می باشد و یکی از پرکاربرد ترین 3 راهی های شرکت صبا تصویر کیمیا به حساب می آید.این محصول علاوه بر کاربرد صنعتی برای منزل و یا هر جای دیگرهم قابل استفاده است. به این 3 راهی صنعتی بعضی ها هم 3 راهی کله گاوی نیز می گویند.

قیمت سه راهی برق صنعتی تیراژه: 46،200

خرید سه راهی صنعتی تیراژه

سه راهی صنعتی شرکت تیراژه

جمع بندی درباره ی قیمت سه راهی برق

ما در این مقاله به بررسی انواع چند راهی های موجود در بازار پرداختیم و ویژگی های هر کدام را برایتان شرح دادیم،شما می توانید به راحت این محصولات را از سایت فروشگاهی lap 2 با قیمت هایی مناسب تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی قیمت سه راهی برق

1آیا می توان دستگاه های کم مصرف مثل موبایل و.. را به چند راهی های صنعتی زد؟
بله شما می توانید هر دستگاهی را به چند راهی های صنعتی بزنید چرا که این دستگاه ها تنها محافظت بالایی دارند و آسیبی به دستگاه های شما نمی رسانند.
2آیا با استفاده از محافظ های برق باز هم ممکن است آسیبی به دستگاه ما برساند؟
خیر تا زمانی که دستگاه سالم است و مشکل جدی ای به آن وارد نشده است هیچ گونه آسیبی به دستگاه شما نمی رساند.
87 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *