ریسه ال ای دی برای اتاق

/ / دانستنی ها
ریسه ال ای دی برای اتاق

امروزه یکی از مدرن ترین وسایلی که با استفاده از آنها می توانید نسبت به نورپردازی اتاق خواب خود اقدام کنید، ریسه ال ای دی برای اتاق می باشد. امروزه لامپ های ال ای دی بسیار محبوب هستند. چرا که شما با خرید لامپ ال ای دی از مزایای بسیار زیادی همچون نور بسیار زیاد، قیمت و مصرف برق بسیار کم و…. بهره مند خواهید شد.

امروزه ریسه های ال ای دی در دو نوع اتصال به برق شهری و دیگری اتصال به باتری در بازار وجود دارند. که می توانید مناسب ترین آنها را با میزان طول و رنگ دلخواه برای محیط های گوناگون از جمله اتاق خواب خود تهیه کنید. در ادامه می پردازیم به بررسی مزایا و معایب ال ای دی ها، پس با ما همراه باشید:

بررسی ریسه ال ای دی

ریسه ال ای دی به دلیل مزایای بسیار مهم همچون انعطاف پذیری بالا و.. ای که دارند،ذ می توانند در بسیاری از دکوراسیون های مدرن و یا معاصر مناسب باشند. این ریسه های ال ای نور بسیار مطلوبی داشته و از طول عمر بسیار بالایی بهره مند می باشند. به همین علت شما می توانید از این ریسه های برقی و یا باتری خور در بسیاری از محیط های اتاق خواب خود از جمله به روی دیوار، سقف، میز، زیر تخت، دور آینه و… استفاده کنید.

بررسی ریسه های ال ای دی

ریسه های ال ای دی

در حقیقت ریسه های ال ای دی به نوعی از یک صفحه مدار به همراه دیود های نوری در رنگ و میزان روشنایی های مختلف در بازار وجود دارند. شما می توانید این ریسه های ال ای دی را به هر نقطه ای با کمک چسب آن، آن را نصب نمایید.

مزایای ریسه های ال ای دی

مزایای ریسه های ال ای دی

درباره مزایای ریسه های ال ای دی

  • شما می توانید متناسب با نیاز و یا فضای مورد نظرتان اقدام به خرید یک ریسه ال ای دی با طولی مناسب کنید.
  • شما می توانید تمامی ریسه های ال ای دی را به دلیل حجم بسیار کمی که اشغال می کنند در هر محیطی نصب نمایید.
  • قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالای ریسه های ال ای دی یکی دیگر از مزایای استفاده از آنها می باشد که شما می توانید حتی در غیر ممکن ترین نقاط هم این ریسه ها را نصب نمایید.
  • شما می توانید شکل، رنگ نور، قدرت و… ریسه ال ای دی مد نظر خود را انتخاب کنید تا بهترین نورپردازی برای اتاق خود ایجاد کنید.
  • مقاومت ریسه های ال ای دی در برابر رطوبت و همچنین اکثر آب و هوا ها، یکی دیگر از ویژگی های این ریسه ها می باشد. که به شما این قابلیت را می دهد تا این ریسه ها را در محیط های خارج منزل هم نصب نمایید.
  • بسیار کم مصرف بودن لامپ های ال ای دی این قابلیت را به شما می دهند تا بتوانید در تمام طول شبانه روز از آنها استفاده نمایید.
  • بالا بودن طول عمر این ریسه ها یکی دیگر از مزایای این چراغ ها می باشد. اما باید توجه داشته باشید که بالاخره هر منبع نوری یک طول عمر مفید داشته و بالاخره روزی به پایان می رسد.

بررسی معایب ریسه های ال ای دی

بررسی معایب ریسه های ال ای دی

معایب ریسه های ال ای دی

این لامپ ها عموما معایب زیادی ندارند اما به از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر یکی از لامپ های این ریسه ها خراب شود ممکن است به روی تعداد بسیار زیادی از لامپ های به روی ریسه تاثیر گذاشته و موجب خراب شدن آن شود.
  • هر چه دمای محیط بیشتر باشد، طول عمر لامپ های ال ای دی این ریسه ها کمتر خواهد شد.

نحوه نصب ریسه ال ای دی برای اتاق

شما می توانید ریسه ال ای دی خود را به روش های گوناگونی برای اتاق خود نصب نمایید. از جمله متداول ترین روش های نصب این ریسه ها، از طریق چسب های دو طرفه ای که به روی آنها قرار دارد می باشد. شما می توانید ریسه های خود را در هر نوع مکانی بچسبانید، مانند زیر تخت، روی سقف، دور آینه، داخل کمد و… .

نحوه نصب ریسه ال ای دی برای اتاق

نصب ریسه ال ای دی برای اتاق

حتی می توانید با استفاده از چند میخ و چکش، ریسه های خود را به روی دیوار آویزان نمایید. همچنین می توانید از این ریسه ها در جهت آویزان کردن عکس های خود با گیره به روی آن اقدام کنید. این کار جلوه ای بسیار زیبا و خاطره انگیز به اتاق خواب شما می دهد.

جمع بندی درباره ریسه ال ای دی برای اتاق

امروزه روش های بسیار زیادی برای نورپردازی اتاق خواب وجود دارد که از مدرن ترین آنها می توان به ریسه ال ای دی اشاره کرد. این ریسه ها با داشتن نوری بسیار زیبا و همچنین مزایای بسیار زیبا همچون مقرون به صرفه بودن، قابل تنظیم بودن نور آن و… گزینه بسیار مناسبی برای زیبا سازی اتاق خواب و همچنین بسیاری از محیط های دیگر می باشد. شما می توانید این ریسه های ال ای دی را از روش های گوناگون همچون آویزان کردن و یا استفاده از چسب های دو طرفه  در هر نقطه ای نصب نمایید. شما می توانید بسیاری از لامپ های ال ای دی را از طریق فروشگاه برق حصاری مشاهده و یا خریداری نمایید.

سوالات متداول
  1. مصرف برق ریسه های نوری به چه میزان می باشد؟
    به صورت کلی تمامی لامپ های ال ای دی بسیار کم مصرف و با طول عمر بسیار بالا می باشند که برای تمامی محیط ها کاربردی است.
  2. طول ریسه های نوری به چه میزان می باشد؟
    شما می توانید متناسب با نیاز و محیط مورد نظر خود اقدام به خرید ریسه در انواع متراژ ها کنید.
  3. رنگ ریسه های ال ای دی چگونه است؟
    این ریسه ها رنگ های بسیار متنوعی داشته که می توانند برای سلیقه هر فرد مناسب باشند.
87 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *