راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف

/ / دانستنی ها
راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف

بخاری برقی کم مصرف

با نزدیک شدن به فصل زمستان باید به فکر خرید یک وسیله گرمایشی مناسب باشید. باید وسیله گرمایشی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه بتواند به خوبی محیط را برای شما گرم کند از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه باشد. وسایل گرمایشی متفاوتی مانند شوفاژ، بخاری برقی، هیتر و… وجود دارد. باید توجه داشته باشید که امکان اینکه در فصل زمستان گاز قطع شود بسیار زیاد است. پس باید وسیله گرمایشی را انتخاب کنید که در زمان قطعی گاز هم پاسخگوی نیاز شما باشد. راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف به شما کمک می کند تا بهترین بخاری را برای فصل زمستان انتخاب کنید.

بخاری برقی به کمک برق و انرژی الکتریکی گرما تولید می کند. از این وسیله گرمایشی می توانید برای منازل، دفاتر کار و… استفاده کنید. در خرید بخاری برقی باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا در صورت انتخاب نامناسب، هزینه برق مصرفی شما افزایش می یابد.

در خرید بخاری برقی باید به چه مواردی توجه داشت؟

در انتخاب بخاری برقی باید به مواردی توجه داشته باشید تا بخاری که انتخاب می کنید هم کارایی لازم را داشته باشد و هم از نظر اقتصادی بهینه باشد. راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف به شما در خرید بخاری برقی مناسب کمک می کند. مواردی که باید در خرید بخاری برقی به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • توان بخاری برقی اهمیت زیادی دارد.

    توان یک بخاری برقی به تعداد المنت ها و لامپ آن وابسته است. هر چه تعداد این دو بیشتر باشد بخاری می تواند گرمای بیشتری تولید کند. توجه داشته باشید که هر چه توان بخاری بیشتر باشد مصرف برق بیشتری هم دارد. در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف باید به شما بگوییم توان بخاری را متناسب با متراژ خانه تنظیم کنید.

  • در خرید بخاری متراژ خانه را در نظر بگیرید.

    اگر منزل یا محیط کار شما کوچک است باید از بخاری برقی معمولی استفاده کنید. اما اگر قصد استفاده از بخاری برقی را در منازل یا ادارات بزرگ دارید باید از نوع فن دار آن استفاده کنید. فن به بخاری این امکان را می دهد که گرما را زودتر پخش کند. در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف مهم ترین نکته توجه به متراژ خانه است.

  • وجود ترموستات در بخاری برقی

    در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف باید به شما بگوییم بهتر است بخاری خریداری کنید که دارای ترموستات باشد. این امکان این اجازه را به شما می دهد تا با تنظیم دما مصرف برق خود را مدیریت کنید.

نکات مهم در خرید بخاری برقی

بخاری برقی استاندارد

  • تایمر می تواند سبب کاهش مصرف برق شود.

    برخی از بخاری های برقی دارای تایمر هستند که این اجازه را به شما می دهند تا با تنظیم ساعات مشخص بخاری برقی خود را خاموش و روشن کنید. از نکات مهم در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف می توان به تایمر اشاره داشت.

  • دارا بودن کنترل از راه دور

    این قابلیت سبب می شود تا شما بتوانید به راحتی بخاری را از راه دور کنترل کنید. یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف دارا بودن کنترل است.

  • ایمنی در بخاری برقی

    یکی از نکات مهم که در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف اهمیت بالایی دارد ایمنی آن است. بهترین بخاری ها باید از ایمنی بالایی هم برخوردار باشند. مثل مقاوم بودن در برابر حرارت بالا

معایب بخاری برقی

آتش گرفتن بخاری برقی

خرید بخاری برقی فن دار ماد الکتریک

در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف قصد داریم تا به شما یکی از بهترین بخاری برقی های موجود را معرفی کنیم. بخاری برقی فن دار ماد الکتریک یکی از بهترین بخاری برقی های موجود در بازار است. این بخاری دارای ظاهری بسیار شیک است که ظاهر زیبای آن یکی از ویژگی های بسیار مهم آن به شمار می رود. توان این بخاری 1800 وات است. توان این بخاری برقی بسیار بالا است اما بهینه سازی شده تا مصرف برق افزایش نیابد. از مزایای این بخاری برقی می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • دارا بودن نشان استاندارد و رتبه انرژی A
  • این بخاری برقی در برابر حرارت و دمای بالا بسیار مقاوم است و تغییر رنگ نمی دهد.
  • سیم های این بخاری نسوز و دارای روکش هستند.
  • این بخاری قابلیت این را دارد که بتوانید آن را به سمت جلو و عقب خم کنید اما واژگون نمی شود.

خرید بخاری برقی فن دار

در راهنمای خرید بخاری برقی کم مصرف باید به شما بگوییم که اگر قصد استفاده از بخاری برقی در یک فضای بزرگ را دارید باید از نوع فن دار آن استفاده کنید. بخار برقی فن دار پارس کوشان بهترین وسیله گرمایشی برای فضاهای بزرگ است. این بخاری قابلیت این را دارد که به راحتی فضاهای بزرگ را گرم کند اما خود بخاری کوچک است و فضای زیادی اشغال نمی کند. از ویژگی های این بخاری می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • دارای نشان استاندارد و برچسب انرژی A
  • رنگ الکترواستاتیکی در این بخاری استفاده شده که سبب می شود این بخاری برقی در دماهای بالا مقاوم باشد.
  • دارای قطع کن اتومات است که در صورت واژگون شدن بخاری آن را بصورت خودکار قطع می کند.
  • از این بخاری می توان برای گرم کردن غذا استفاده کرد.
  • استفاده از المنت های شیشه ای سبب افزایش زیبایی این بخاری شده اند.
قیمت خرید بخاری برقی فن دار

بخاری برقی پارس کوشان

سخن پایانی

با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما باید به فکر یک وسیله گرمایشی مناسب برای منازل و ادارات خود باشید. در راهنمای خرید بهترین بخاری برقی کم مصرف بیان کردیم که بخاری برقی می تواند هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم به خوبی می تواند گرمای مورد نیاز شما را تامین کند. برای خرید انواع بخاری برقی و هیتر برقی به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. قیمت بخاری برقی چقدر است؟
    بخاری برقی دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. برای مشاهده قیمت انواع بخاری برقی به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید.
  2. چه بودجه ای را باید برای خرید بخاری برقی در نظر بگیریم؟
    بخاری های برقی دارای رنج قیمت مختلفی هستند اما برای خرید یک بخاری برقی باید بودجه ای بین 200 تا 500 هزار تومان در نظر بگیرید.
  3. در خرید بخاری برقی باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟
    در هنگام خرید بخاری برقی باید به نکاتی مانند توان مصرفی، متراژ خانه، برچسب انرژی بخاری برقی و ایمنی آن توجه داشت.
83 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *