خرید لامپ برای چراغ تزئینی باغچه

/ / دانستنی ها
خرید لامپ چراغ باغچه

یکی از مهمترین عوامل که تاثیر بسزایی در افزایش جلوه خانه ها دارد، استفاده از لامپ برای چراغ تزئینی باغچه می باشد.همچنین این چراغ های تزئینی باغچه، علاوه بر خانه ها درون باغ، حیاط ویلا ها، پارک ها و… کاربرد های بسیار زیادی دارد. اما نورپردازی اینگونه فضاها باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر روشن کردن محیط، در زیبا بنظر رسیدن محیط تاثیر داشته باشد.

حتی می توان گفت امروزه برخلاف گذشته هدف از بکارگیری لامپ برای حیاط تنها ایجاد امنیت نیست، برای دادن شکوه و زیبایی به فضای سبز می باشد. شما با استفاده از چراغ تزئینی باغچه، می توانید استفاده بسیار زیادی در طول شب از حیاط و یا باغ خود کنید.

بررسی انواع چراغ های تزئینی

شما می توانید برای خرید لامپ برای چراغ تزئینی باغچه، مدل های بسیار زیادی را انتخاب کنید. چراغ ها در اندازه ها، طرح ها و میزان روشنایی های متفاوت در فروشگاه لامپ 2 وجود دارد. شما می توانید برای حیاط منزل، باغ و یا انواع فضا های سبز خود از مدل های متفاوتی چراغ باغچه در رنگ های متفاوت استفاده کنید.

از مهم ترین عوامل در افزایش طول عمر این چراغ های باغچه ای می توان به انتخاب لامپ برای چراغ تزئینی اشاره کرد. اما باید در انتخاب محل قرارگیری چراغ ها سلیقه به خرج داده تا یک نتیجه رضایت بخش بدست آورید.

محل قرارگیری چراغ های تزئینی باغچه ای

شما می توانید از چراغ تزئینی باغچه را در بسیاری از محیط ها از جمله، پارک ها، حیاط ویلا و یا حیاط خانه ها و… به چندین صورت نصب و راه اندازی کنید. شما می توانید اینگونه از چراغ های تزئینی را به صورت ایستاده، چسبیده به دیوار و یا آویزن استفاده کنید.

چراغ زیبا تزئینی باغچه ای

چراغ های تزئینی باغچه ای

  • چراغ باغچه ای ایستاده:
    این نوع از چراغ های تزئینی در دو مدل پایه بلند و پایه کوتاه وجود دارند. که اگر پایه های بلند آن را انتخاب کنید به این مدل از چراغ ها پارکی می گویند.
  • چراغ باغچه ای دیواری:
    این مدل از چراغ ها تاثیر بسیار زیادی در افزایش زیبایی دیوار و یا آن محل دارد که می توان از آن ها از مکان های نشیمن و یا حیاط استفاده کرد.
  • چراغ باغچه ای آویزان:
    مهمترین استفاده از این مدل چراغ ها در زیر آلاچیق ها بوده که به شما راحتی انجام کار در شب را هدیه می دهد.

مقاومت چراغ باغچه

کیفیت اینگونه از چراغ ها بسیار بالا بوده و می تواند در برابر سرما، گرما، باران، رطوبت، باد و… مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند. جنس بکار رفته در این مدل از چراغ ها عموما از آلومینیوم و یا آهن های ضد زنگ است. اما باید در زمان خرید لامپ برای چراغ تزئینی باغچه، دقت زیادی داشته باشید تا لامپی با کیفیت و پر نور از یک مرکز معتبر لامپ مانند لامپ 2 تهیه نمایید.

مقاومت بهترین چراغ باغچه

چراغ باغچه

چراغ تزئینی از نوع خورشیدی

همچنین نوعی دیگر از چراغ تزئینی باغچه در بازار وجود داشته که به وسیله نور خورشید کار می کند. اما باید در انتخاب چراغ باغچه ای توجه بسیار زیادی داشته باشید. این چراغ ها با ذخیره انرژی خورشید در طول روز، در هنگام شب نور تولید کرده و دیگر نیازی به مصرف برق نخواهد داشت. از دیگر مزیت های این چراغ می توان به احتیاج نداشتن آن ها نسبت به سیم کشی ها اشاره کرد.

خرید لامپ برای چراغ تزئینی باغچه

همچنین شما در خرید یک لامپ مناسب چراغ باغچه ای خود باید دقت های لازم را به خرج دهید. باید توجه داشته باشید نت لامپی را که خریداری می کنید، به میزان کافی روشنایی داشته باشد.شما می توانید با مشاهده میزان لومن هر لامپ، متوجه قدرت روشنایی آن می شوید.

همچنین امروزه لامپ ها در رنگ ها و سایز های متفاوتی تولید می شوند و حتما باید به میزان گنجایش چراغ باغچه ای خود اقدام به تهیه ی چراغ باغچه ای کنید. علاوه بر آن شما باید به رنگ لامپ خریداری شده دقت کنید تا متناسب با چراغتان باشد.

جمع بندی

امروزه یکی از بهترین وسایل برای افزایش زیبایی و جلوه باغ ها، حیاط ها و تمامی فضا های سبز، استفاده از چراغ تزئینی باغچه می باشد. این چراغ ها با داشتن مقاومت بسیار بالا نسبت به سرما، گرما، نفوذ آب و… برای استفاده در فضا های باز بسیار مناسب است. همچنین در خرید لامپ برای چراغ تزئینی باغچه باید به یکسری نکات توجه داشته باشید، از جمله میزان نوردهی لامپ، نوع رنگ لامپ و… . با خواندن این مقاله نتیجه می گیریم انتخاب چراغ تزئینی باغچه، علاوه بر داشتن روشنایی، جلوه و عظمتی وصف نشدنی به محیط سبز خود می بخشید.

سوالات متداول
  1. از چه راهی می توان میزان روشنایی لامپ را متوجه شد؟
    شما می توانید با سنجش میزان لومن لامپ، میزان روشنایی لامپ را با دیگر لامپ ها مقایسه کنید.
  2. جنس چراغ های باغچه ای از چیست؟
    چراغ های باغچه ای عموما از آلومینیوم و یا آهن های ضد زنگ می باشد که مقاومت بسیار بالایی در مقابل شرایط آب و هوایی دارند.
  3. بهترین راه برای افزایش زیبایی حیاط و یا باغ ها چیست؟
    استفاده از چراغ های باغچه ای بسیار می تواند مفید باشد.

 

85 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *