خرید لامپ ریلی

/ / دانستنی ها
خرید لامپ ریلی

خرید لامپ ریلی یکی از مهمترین اقداماتی است که اگر قصد افتتاح یک فروشگاه را دارید، می تواند بسیار برای شما مفید باشد. البته لامپ های ریلی در بسیاری از محیط های دیگر قابل استفاده بوده و می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. شما برای نصب چراغ های ریلی کافیست، یک ریل به روی دیوار و یا سقف نصب نموده و سپس لامپ های ریلی خود را به روی آن سوار کنید.

اما باید دقت داشته باشید تا از ریل هایی استفاده کنید که قابلیت تحمل وزن و قابلیت سیم کشی چراغ های ریلی مربوطه را داشته باشد. چراکه انتقال برق لامپ های ریلی از طریق سیم کشی هایی که در داخل ریل ها انجام می شود صورت می گیرد. و البته یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی که با خرید لامپ ریلی بدست می آورید، قابلیت جابجایی آسان چراغ ها می باشد.

درباره لامپ های ریلی

چراغ های ریلی با داشتن یک سیستم عملکرد منظم و ساده کنار یکدیگر قرار گرفته و نصب آن کمی متفاوت با دیگر چراغ ها می باشد. بسیاری از افراد با خرید لامپ ریلی می توانند از آنها در فروشگاه های تجاری، آرایشگاه ها، انواع نمایشگاه های بین المللی، موزه ها، کنسرت ها، مغازه های ساده، کافه ها و…. استفاده کنند.

شما با خرید لامپ ریلی می توانید نور مورد نظر را به بهترین نحو ممکن به روی یک سوژه خاص متمرکز کنید، که این کار موجب جلب توجه مشتریان می شود. همچنین به دلیل متحرک بودن چراغ های ریلی شما این قابلیت را دارید تا به هر نحوی که علاقه داشتید به جسم خود نور بتابانید.

تاریخچه چراغ های ریلی

این نوع از روش های نورپردازی به تازگی در چند سال اخیر درون نمایشگاه های بین المللی، سالن های آرایشی و… مورد استفاده قرار گرفت. که توانست پس از مدت کوتاهی برای بسیاری از افرادی که مغازه و یا فروشگاه دارند، مورد استقبال واقع شود.

تاریخچه چراغ های ریلی

درباره تاریخچه چراغ های ریلی

امروزه می توان با خرید لامپ ریلی آن را در هر محیطی نصب نموده و از نور بی نظیر و قابل انعطاف آن استفاده کرد. این چراغ ها تنها در فروشگاه ها کاربرد نداشته و در منازل مسکونی، مدارس، ادارات و… مورد استفاده می باشد. در ادامه می پردازیم به کاربرد های بسیار زیاد لامپ های ریلی و یا ترک لایت:

کاربرد های چراغ ریلی

  • قابل استفاده در آرایشگاه های مردانه و زنانه
  • منازل مسکونی
  • قابل استفاده در دکور کافه ها و رستوران ها
  • نمایشگاه های بین المللی و همچنین گالری ها
  • استفاده از چراغ ریلی در سالن های آتلیه و یا عکاسی
  • بهره مندی از این چراغ ها در فروشگاهها و همچنین ویترین مغازه ها

مزایای استفاده از لامپ ریلی

مزایای استفاده از لامپ ریلی

درباره مزایای استفاده از لامپ ریلی

  • داشتن انعطاف بسیار بالا برای چرخش و همچنین تغییر زاویه نور
  • بهره مندی از قابلیت متمرکز کردن نور به روی یک جسم
  • چراغ های ریلی دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن می باشد.
  • ایجاد نورپردازی منظم
  • داشتن ویژگی نصب به روی انواع سطوح از جمله دیوار، سقف، کف و…
  • داشتن تنوعی بسیار بالا

نصب انواع چراغ ریلی

در ابتدا شما باید نسبت به نصب ریل با استفاده جای پیش هایی که روی آن است و رولپلاک نصب نمایید. سپس باید کابل های برق چراغ ریلی را به داخل ریل عبور داده  و به ریل متصل کنید. سپس باید گیره های موجود به روی ریل را باز نموده و چراغ های خود را به روی آن نصب نمایید. سپس می توانید زاویه و یا جهتی که می خواهید لامپ ریلی بر جسم شما بتابد را تنظیم نمایید.

نکات ایمنی برای نصب انواع چراغ ریلی

حتما دقت داشته باشید تا در حین نصب چراغ های ریلی خود، هیچ گونه ارتباطی بین سیم های برق و ریل برقرار نباشد. حتما برای نصب این چراغ ها از پیچ و رول پلاک استفاده نموده تا قدرت لازم برای تحمل وزن لامپ های ریلی را داشته باشد.

بررسی قیمت لامپ های ریلی

اگر قصد خرید لامپ ریلی را دارید، عوامل بسیار زیادی وجود دارند که قیمت یک چراغ ریلی را تعیین می کنند. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی قیمت لامپ های ریلی

درباره قیمت لامپ های ریلی

  • نوع منبع نور لامپ
  • سایز چراغ
  • تعداد چراغ های موجود به روی ریل
  • متعلقات همراه چراغ ریلی
  • جنس بکار رفته در ساخت چراغ ریلی
  • برند و یا شرکت سازنده آن

جمع بندی درباره خرید لامپ ریلی

امروزه شما می توانید با خرید لامپ ریلی از مزایای بسیار زیاد این چراغ ها در هر محیطی بهره مند شوید. چراغ های ریلی نصبی متفاوت با دیگر چراغ ها داشته که در حین آن باید مراقبت های لازم را انجام دهید. همچنین این چراغ ها با داشتن قابلیت چرخش و تنظیم زاویه نور می توانند اجسام مورد نظر شمارا بسیار زیبا جلوه بدهند.

این چراغ ها انواع بسیار زیادی داشته که هر کدام قیمت های منحصر به فرد خود را دارند. این چراغ ها امروزه از نظر میزان روشنایی، سایز، برند و… در قیمت های مختلف در بازار و همچنین فروشگاه برق حصاری موجود می باشد که می توانید آنها را تهیه کنید.

سوالات متداول
  1. آیا نصب چراغ های ریلی آسان است؟
    خیر بهتر است برای نصب این چراغ ها از فردی کمک بگیرید. اما اگر به کار های فنی علاقه مند هستید، نصب این چراغ ها می تواند شما را بسیار سرگرم کند.
  2. قیمت چراغ های ریلی چگونه است؟
    این چراغ ها انواع بسیار مختلفی داشته که بر حسب اندازه، میزان روشنایی، برند و.. قیمت های مختلفی دارند.
  3. آیا می توان از این چراغ ها به غیر از مغازه ها استفاده نمود؟
    بله شما می توانید این چراغ ها را در منزل، ادارات، مدارس و… نصب نمایید.
88 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *