خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب

/ / دانستنی ها
خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب

خرید لامپ مناسب اتاق خواب

اتاق خواب یکی از قسمت های مهم خانه است. شما بیش از یک سوم شبانه روز خواب هستید پس باید به اتاق خواب و دیزاین آن اهمیت دهید. نورپردازی اتاق خواب بسیار اهمیت دارد زیرا هم باید نور لازم برای مطالعه در آن وجود داشته باشد و هم نور آنقدر زیاد نباشد که مزاحم خوابیدن شود. آیا می دانید برای خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب باید به چه مواردی توجه داشته باشید.

یکی دیگر از نکاتی که باید در خرید لامپ اتاق خواب به آن اهمیت دهید این است که لامپ ها از لحاظ ظاهری زیبا باشند و با لامپ های بخش های دیگر خانه متفاوت باشند. اتاق خواب از لحاظ ظاهری هم به گونه ای طراحی شود که شما از زمانی که در آن می گذرانید خسته نشوید و محیط اتاق شما را کسل نکند.

چه رنگی برای لامپ اتاق خواب مناسب است؟

نورهای طبیعی مانند نور سفید برای طول روز مناسب هستند و سبب می شوند تا افراد حس شادابی بیشتری داشته باشند. استفاده از نور سفید بیشتر برای فروشگاه ها مناسب است. استفاده از نور سفید در اتاق خواب سبب می شود تا چشم ها خیلی زود خسته شوند و از طرفی در خواب افراد هم اختلال ایجاد می کند. دیزاین اتاق خواب باید به گونه ای طراحی شود که افراد از آن حس آرامش دریافت کنند و توجه به این نکته در خرید لامپ برای اتاق خواب بسیار مهم است.

چه لامپی برای اتاق خواب مناسب تر است؟

استفاده از لامپ های مختلف برای اتاق خواب

اگر در اتاق خواب خود زمان زیادی را به مطالعه مشغول هستید بهتر است از لامپ با رنگ آبی ملایم استفاده کنید. در خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب باید به شما بگوییم لامپ با رنگ آفتابی بهترین لامپ برای اتاق خواب است. استفاده از لامپ با رنگ آفتابی در اتاق خواب سبب ایجاد حس آرامش در افراد می شود.

برای اتاق خواب لامپ چند وات بخریم؟

یکی از سوال هایی که بیشتر افراد در خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب برایشان پیش می آید این است که لامپ چند وات برای اتاق خواب مناسب است؟ شما برای اتاق خواب باید از لامپی استفاده کنید که میزان لومن آن زیاد است. در لامپ هر چه میزان لومن بیشتر باشد روشنایی بیشتری هم خواهد داشت. میزان لومن هر لامپ روی جلد لامپ هک می شود. در خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب باید علاوه بر لومن لامپ به رنگ دیوارها و میزان نور لامپ توجه داشته باشید. بطور کلی میزان لومن یک لامپ مناسب برای اتاق خواب باید بین 2000 تا 4000 لومن باشد.

خرید لامپ اتاق خواب

انواع لامپ اتاق خواب

انواع لامپ های شب خواب مناسب اتاق خواب

اگر جزو افرادی هستید که عادت دارید یک نور در زمانی که در حال خوابیدن هستید روشن باشد باید در خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب دقت بیشتری داشته باشید. روشن نگه داشتن یک لامپ غیر استاندارد در هنگام خواب می تواند بر روی سلامت شما تاثیر منفی بگذارد. از انواع لامپ های شب خواب می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • لامپ های شب خواب دیواری
  • لامپ های شب خواب کم مصرف
  • لامپ شب خواب برای اتاق کودکان

نورپردازی حرفه ای اتاق خواب

برای اینکه بتوانید اتاق خواب خود را حرفه ای نورپردازی کنید باید در خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب دقت داشته باشید و با تکنیک های نورپردازی آشنایی داشته باشید. بطور کلی برای نورپردازی حرفه ای اتاق خواب بهتر است به جای اینکه نور را به سمت تخت هدایت کنید نور را بر روی کمد لباس ها متمرکز کنید. این کار سبب می شود تا اجزای اتاق خواب بهتر دیده شوند و حس آرامش بیشتر به افراد منتقل شود. برای خرید لامپ اتاق خواب به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید. در این سایت می توانید قیمت انواع لامپ ها را مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب نمایید.

نورپردازی اتاق خواب

نورپردازی زیبا برای اتاق خواب

چه لامپی برای اتاق خواب مناسب تر است؟

نکته که باید در خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب به آن توجه داشته باشید نوع لامپ است. قبل از اینکه بهترین لامپ برای اتاق خواب را به شما معرفی کنیم لازم است تا شما انواع لامپ را به خوبی بشناسید. بطور کلی انواع لامپ عبارتند از:

  • لامپ های رشته ای

    این لامپ ها در گذشته بسیار پرکاربرد بودند. در این لامپ ها الکتریسیته از تنگستنی که در داخل حباب قرار دارد عبور می کند که این امر سبب می شود تا نور تولید شود. این لامپ ها به دلیل مصرف برق بالا و طول عمر پایینی که دارند امروزه تقریبا منسوخ شده اند.

  • لامپ های کم مصرف فلورسنت

    این لامپ ها مصرف برق کمی دارند اما مشکل اصلی این لامپ ها این است که جیوه تولید می کنند. این لامپ ها سبب ایجاد مشکلات زیست محیطی می شوند. استفاده از این لامپ ها برای اتاق خواب پیشنهاد نمی شود.

  • لامپ های ال ای دی کم مصرف

    این لامپ ها بهترین لامپ ها و مناسب ترین لامپ ها برای اتاق خواب و منازل هستند. این لامپ ها هم طول عمر بالایی دارند و هم از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند.

سخن پایانی

اتاق خواب یکی از بخش هایی مهم هر خانه به شمار می رود پس باید نسبت به نورپردازی آن و خرید بهترین لامپ برای اتاق خواب دقت زیادی داشت. برای خرید لامپ اتاق خواب به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید. به دلیل اینکه این سایت واسطه ها را حذف کرده است شما با خرید لامپ از این سایت دیگر نگرانی بابت قیمت و کیفیت نخواهید داشت.

سوالات متداول

  1. بهترین لامپ برای اتاق خواب چه لامپی است؟
    بهترین لامپ برای اتاق خواب لامپ ال ای دی کم مصرف است. به نور لامپی که برای اتاق خواب استفاده می کنید توجه داشته باشید.
  1. آیا لامپ با رنگ نور سفید برای اتاق خواب مناسب است؟
    خیر استفاده از لامپ با رنگ سفید در اتاق خواب سبب خسته شدن چشم ها می شود و خواب را مختل می کند.
  2. قیمت لامپ های مناسب برای اتاق خواب چگونه است؟
    لامپ ها با توجه به مقدار واتی که دارند کیفت شان متفاوت است. برای مشاهده قیمت انواع لامپ به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید.
85 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *