خرید بخاری برقی کم مصرف

/ / دانستنی ها
خرید بخاری برقی کم مصرف

بخاری برقی کم مصرف

امروزه برای گرمایش منازل و دفاتر کار از سیستم های گرمایشی مختلفی استفاده می شود. یکی از انواع سیستم های گرمایشی بخاری برقی ها هستند. برای خرید بخاری برقی کم مصرف نیاز دارید تا ویژگی های این محصول را به خوبی بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر می خواهید با استفاده از بخاری برقی مصرف برق تان افزایش نیابد باید از انواع کم مصرف آن استفاده کنید. اگر در فصول سرد از سیستم گرمایشی مناسب استفاده کنید مشکلی برای گرم کردن منازل خود ندارید.

دلیل استفاده از بخاری برقی های کم مصرف

استفاده از بخاری های برقی می تواند بهترین انتخاب برای فصل زمستان باشد. در کشور ما هزینه برق از منبع های انرژی دیگر کمی بیشتر است. با توجه به این نکته بهتر است نسبت به خرید خرید بخاری برقی کم مصرف اقدام نمایید. اما در خرید خود باید به چه نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید؟ شما با انتخاب بخاری مناسب می توانید مصرف انرژی خود را به حداقل برسانید.

نکات مهم خرید بخاری برقی کم مصرف

قبل از اینکه نسبت به خرید بخاری برقی کم مصرف اقدام کنید بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید. این نکات به شما کمک می کنند تا در هنگام خرید بهترین محصول را انتخاب کنید. این نکات عبارتند از:

  • تنظیم دما

    مهم ترین شاخصه ای که بخاری برقی کم مصرف باید داشته باشد قابلیت تنظیم دما است. این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا زمانی که احساس گرمای بیش از حد کردید بتوانید دما را پایین بیاورید.

  • بخاری برقی با رده انرژی A

    بهتر است بخاری را انتخاب کنید که دارای برچسب انرژی A باشد تا هزینه برقی مصرفی افزایش پیدا نکند. در خرید بخاری برقی کم مصرف توجه به این نکته اهمیت بالایی دارد.

  • بخاری برقی اتومات

    بهتر است بخاری را خریداری کنید تا در صورتی که دمای آن بیش از حد افزایش پیدا کرد بصورت خودکار خاموش شود. این قابلیت ایمنی بخاری برقی را افزایش می دهد. در هنگام خرید بخاری برقی کم مصرف به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید.

  • ریموت تنظیم حرارت

    داشتن ریموت کنترل این امکان را به شما می دهد تا از فاصله دور بتوانید دما را تنظیم کنید. این ویژگی یک مزیت محسوب می شود.

ویژگی های بخاری برقی در سایت کالای برق حصاری

بخاری برقی

لیست بهترین بخاری برقی های کم مصرف

قصد داریم از میان انواع بسیار متنوع بخاری برقی بهترین بخاری برقی ها را به شما معرفی کنیم. شما پس از مشاهده این لیست می توانید اقدام به خرید بخاری برقی کم مصرف کنید. بهترین بخاری برقی های موجود در بازار عبارتند از:

بخاری برقی فن دار آراسته

این بخاری از کم مصرف ترین و بهترین بخاری برقی های موجود در بازار است. این مدل توسط 5 المنت خود گرمای مورد نیاز را تامین می کند. این بخاری این امکان را به شما می دهد تا در 5 حالت مختلف از فن ها استفاده کنید. افرادی که به دنبال خرید بخاری برقی کم مصرف هستند ویژگی های این مدل را بررسی کنند. از ویژگی های مهم این بخاری می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • دارا بودن نشان استاندارد
  • دارا بودن فن بسیار قدرتمند
  • دارای رده انرژی A
  • دارای قطع کن اتومات
  • دارا بودن دو دستگیره به منظور جابجایی راحت
  • از این بخاری برقی می توان برای گرم کردن غذا هم استفاده کرد.
  • دارای المنت های شیشه ای که موجب افزایش زیبایی و سریع تر گرم شدن می شود.
خرید بخاری برقی فن دار آراسته از سایت کالای برق حصاری

بخاری برقی آراسته فن دار

فن هیتر آراسته 2000

اگر به دنبال بخاری برقی هستید که فضای کمی را اشغال کند ولی گرمای خوبی داشته باشد فن هیتر 2000 آراسته بهترین پیشنهاد است. این محصول دارای ترموستات می باشد که دما بوسیله آن تنظیم می شود.

از مزیت های فوق العاده این فن می توان به دارا بودن کلید سه حالته اشاره داشت. ابتدا با چرخاندن این کلید فن دستگاه روشن می شود. اگر مجدد کلید را بچرخانید فن در حالت گرم شروع به کار می کند. حالت سوم نهایت گرما را همراه با فن در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید بخاری برقی کم مصرف را دارید این مدل می تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

خرید بخاری برقی آراسته 2000 از سایت کالای برق حصاری

بخاری برقی 2000 آراسته

بخاری برقی ماد الکتریک

این بخاری برقی دارای فن می باشد. افرادی که ظاهر بخاری برایشان اهمیت بالایی دارد بخاری ماد الکتریک برایشان بهترین پیشنهاد است. این بخاری مصرف بالایی ندارد و دارای رده مصرف انرژی A می باشد. رنگ این بخاری در دماهای بسیار بالا هم ثابت است. سیم های این بخاری نسوز هستند و تحمل دما تا 300 درجه را دارند. طراحی بی نظیر این بخاری این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را 15 درجه در جهت جلو و عقب تنظیم کنید.

سخن پایانی

خرید بخاری برقی کم مصرف خیال شما را از مصرف برف راحت می کند. بخاری برقی یکی از سیستم های گرمایشی است که بیشتر افراد به دلیل اینکه مصرف برق بالایی دارد از خرید آن خودداری می کنند. تمامی بخاری های ذکر شده دارای رده انرژی A هستند و هزینه برق مصرفی شما را افزایش نمی دهند. شما می توانید تمامی محصولات ذکر شده را با بهترین قیمت از سایت کالای برق حصاری تهیه نمایید.

سوالات متداول
  1. با خم کردن بخاری برقی ماد الکتریک این بخاری واژگون نمی شود؟
    خیر این بخاری به گونه ای طراحی شده که می تواند بدون اینکه بیفتد 15 درجه به جلو و عقب خم شود.
  2. قیمت بخاری برقی فن هیتر آراسته چقدر است؟
    این محصول در سایت کالای برق حصاری با قیمت 560000 هزار تومان به فروش می رسد.
  3. آیا می توان از بخاری برقی برای گرم کردن غذا استفاده کرد؟
    بله در برخی مدل ها مانند بخاری فن دار آراسته به دلیل اینکه دارای 5 المنت است و المنت 5 ام در بالا قرار گرفته می توان از آن برای گرم کردن غذا استفاده کرد.
88 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *