چراغ مطالعه

نمایش دادن همه 5 نتیجه

چراغ مطالعه نه تنها برای نوشتن و خواندن بلکه برای هر کار هنری یا نیازمند به دقت، نوری دقیق و متمرکز لازم است. در دنیایی که انسان ها به صورت شبانه روزی درگیر انجام کارهای خود هستند و به منظور آنکه راحتتر بتوانند در طول نیمه شب به کار خود ادامه داده و کمتر مزاحم دیگر اعضای خانواده شوند، خرید اینترنتی چراغ مطالعه بهترین انتخاب است.

اولین چیزی که از اسم این وسیله به ذهن می رسد همان مطالعه است و اکثرا برای همین کار استفاده می شوند. اما باید دقت داشته باشید که برای کارهای دیگر خود هم می توانید به آن اعتماد کنید و این تصور را نداشته باشید که تنها برای خواندن و نوشتن از چراغ مطالعه استفاده می شود، این محصول می تواند راهگشای کارهای هنری دقیق و حتی کارهای غیر هنری هم باشد. برای خرید اینترنتی انواع چراغ مطالعه به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید.

خرید چراغ مطالعه کریم زاده

برای خرید چراغ مطالعه، تمامی نکات گفته شده مهم هستند. بهتر است در هنگام خرید به نور و نوع لامپ توجه کنید و حتما از لامپ های استاندارد استفاده کنید. حتماً قبل از خرید مطمئن شوید که چه شکلی از چراغ ها را نیاز دارید و حتما با توجه به قیمت و گارانتی خرید مطمئنی داشته باشید.

چراغ مطالعه کریم زاده ساخت صنایع فلزی کریم زاده، با تنوع و کیفیت بالای محصولات همواره یکی از بهترین برند ها در زمینه چراغ های مطالعه بوده و همیشه در رقابت با نمونه های مشابه خارجی اعتبار کالای ایرانی را حفظ کرده است.

خرید اینترنتی خرید چراغ مطالعه کریم زاده

خرید چراغ مطالعه کریم زاده

با توجه به خدمات گسترده این شرکت، مهم نیست شما از کدام نمایندگی چراغ مطالعه کریم زاده خرید کرده اید.  خدمات پس از فروش شامل حال شما خواهد شد. اگر قصد خرید آنلاین چراغ مطالعه را دارید، قیمت چراغ مطالعه کریم زاده با در نظر گرفتن کیفیت محصولات آن در مقایسه با محصولات مشابه خارجی بسیار مقرون صرفه می باشد.

مطمئن باشید از خرید اینترنتی چراغ مطالعه کریم زاده در شگفتی خواهید بود. در ادامه مقاله به معرفی محصولات این شرکت می پردازیم.

مدل دو حالته چراغ مطالعه

اگر بخواهید چراغ مطالعه ای داشته باشید که هم بتوانید روی هر قسمت دلخواه از میز استفاده کنید و هم بتوانید آن را با گیره به میز فیکس کنید، مدل دو حالته برای شما بهترین انتخاب است. در حقیقت چراغ مطالعه شما هم گیره دار و هم رومیزی  است که به آن ها در اصطلاح دو حالته می گویند.

خرید چراغ مطالعه دو حالته

خرید چراغ مطالعه دو حالته

مصرف برق چراغ مطالعه

مصرف برق چراغ مطالعه بستگی به نوع لامپ مورد استفاده در آن دارد. اگر از لامپ های رشته ای در چراغ مطالعه استفاده شود، بیشترین مصرف برق را خواهد داشت. لامپ کم مصرف یا فلورسنت مصرف کمتری را نسبت به لامپ های رشته ای دارد.

اما چنانچه قبلا نیز اشاره شد، نوسان نور آن ها شاید برای چشم مضر باشد. لامپ ال ای دی نیز گزینه دیگر ارزان قیمت از لحاظ مصرف برق است. طوری که با مصرف کمترین میزان برق بیشترین کارایی را از نظر نوردهی دارند و بر خلاف لامپ های رشته ای، میزان کمتری از انرژی برق را به حرارت تبدیل می کنند.

چراغ مطالعه مناسب چه ویژگی دارد؟

قبل از معرفی انواع مدل چراغ مطالعه، به بررسی ویژگی های مناسب آن می پردازیم تا با شناخت کافی، بهترین محصول را برای کاربردهای مختلف انتخاب  کنید. برخی از این ویژگیها عبارتند از:

نور مناسب چراغ مطالعه

مهم ترین هدف در هر روشنایی مصنوعی نور مورد انتظار آن است. در واقع ما از این دستگاه برای روشنایی استفاده می کنیم؛ خواه این روشنایی برای ایجاد نورمخفی و تزئین باشد خواه برای انجام کارهای دقیق و حساس یا برای خواندن کتاب یا نوشتن متن. یکی از مواردی که برای خرید اینترنتی چراغ مطالعه باید به آن توجه کنیم، مناسب بودن نور آن است.

ویژگی های یک چراغ مطالعه خوب

چراغ مطالعه با نور مناسب

بهره وری بیشتر با چراغ مطالعه

از فواید چراغ مطالعه خوب بهره وری بیشتر حین مطالعه است. به گونه ای که استفاده از نور مناسب، باعث تاخیر در آزار چشمها شده و فرد می تواند زمان بیشتری را به انجام کارهایش اختصاص دهد. با کسب راندمان کاری مناسب، میزان رضایت از شخص افزایش پیدا کرده و به معنای عامی حالش خوب می شود.

تاثیر نور چراغ مطالعه در سلامت بینایی

سلامت بینایی شما به منبع نوری که احتمالاً برای مدت طولانی می خواهید از آن استفاده کنید، بستگی دارد. توجه به رنگ، شدت و نوع لامپ مناسب مسئله کم اهمیتی نیست.

نور مناسب برای مطالعه

رنگ نور چراغتان سفید است یا زرد؟ نور لامپ های مهتابی به دلیل نوسان هایی که دارند، باعث خستگی چشم می شوند. هرچند این نوسانات قابل رویت نباشند. از طرف دیگر نور زرد برای چشم بسیار بهتر است و کمتر باعث خستگی می شود. استفاده از نور سفید لامپ کم مصرف به عدسی چشم آسیب می زند. علت آن اشعه فرابنفشی است که در نور این لامپ وجود دارد. پس اگر مجبور به استفاده از این لامپ شدید، حداقل فاصله سه متری را از آن ها رعایت کنید.

رنگ نور مناسب برای چراغ مطالعه

رنگ نور مناسب مطالعه

دمای نور چراغ مطالعه

دمای رنگ نور لامپ با معیار درجه کلوین اندازه گیری می شود؛ به طوری که هر چه میزان درجه کلوین لامپ بالاتر برود، رنگ نور به سمت رنگ آبی گرایش پیدا می کند. لامپ مناسب دمای رنگ پایین تری داشته و به نور زرد متمایل است.

هرچند در لامپ های کم مصرف هم رنگ زرد وجود دارد، اما به هر حال به دلیل دارا بودن اشعه فرابنفش سالم نیست و به دلیل داشتن نوسان نور استفاده از آن توصیه نمی شوند. نکته قابل توجه دیگر در مورد رنگ نور این است که رنگ های سرد مغز را فعال تر می کنند و رنگ های زرد و گرم آرامش بخش هستند.

در نظر داشته باشید تعدادی مدل از چراغ مطالعه مدرن وجود دارد که برخلاف مدل کلاسیک دارای تنظیمات نورپردازی هستند که امکان نورپردازی تاکیدی، محیطی یا کاری را برای شما فراهم می کنند. به این منظور محصول مورد نظر بایستی دارای دیمر، پاور سوئیچ یا امکاناتی از این قبیل باشد. اگر در فکر تهیه آن هستید، از فروشنده چراغ مطالعه با قابلیت تنظیم نور را بخواهید.

وزن و اندازه چراغ مطالعه

به طور کلی قاعده خاصی برای انتخاب اندازه چراغ مطالعه وجود ندارد و اندازه آن به فضای مورد استفاده و سلیقه شخصی بستگی دارد. در واقع شرکت های تولیدی این محصول را در سایزهای مختلفی تولید می کنند و خریدار می تواند متناسب با فضای مورد استفاده خود اندازه یا سایز مورد پسند خود را تهیه کند.

چراغ انتخاب شده نباید فضای اضافی زیادی را بگیرد و باید با توجه به اندازه اش نور متناسبی را هم داشته باشد. ارتفاع پایه اگر کمتر باشد نور بیشتری بر کتاب و سطح کار شما می تاباند و اگر ارتفاع بیشتر باشد، فضای بیشتری روشن می شود.

به همین دلیل بهتر است محصول خریداری شده متناسب با فضای میز کار باشد. برای میز های  بزرگ از مدل بزرگ و برای میز های کوچک مدل کوچک توصیه می شود؛ در صورت استفاده کاربر از لپ تاپ یا کامپیوتر در میز کار، باید اندازه چراغ با توجه به ارتفاع صفحه نمایش آن در نظر گرفت.

محل قرار دادن چراغ مطالعه

حالا که برای خرید اینترنتی چراغ مطالعه تصمیم گرفتید، بهتر است قبل از سفارش چراغ مطالعه بعضی از نکات دیگر مانند محل قرار دادن آن را نیز با هم بررسی کنیم. یک سوال مهم در این زمینه آن است که آیا چراغ مطالعه ای را که در نظر داریم خریداری کنیم، برای محل خاصی در نظر گرفته ایم؟ اگر پاسخ مثبت است و قرار نیست جای چراغ را هر چند یکبار عوض کنیم.

باید این نکته را در نظر بگیریم که آیا محل مورد نظر به پریز برق نزدیک است یا خیر؟ اگر امکان استفاده از برق مستقیم وجود ندارد، یا اگر محل ثابت خاصی را نمی توانیم در نظر بگیریم، در این صورت خرید مدل شارژی گزینه بهتری خواهد بود.

مکان مناسب چراغ مطالعه

اما هر یک از این ها می تواند معایب و مزایای خود را داشته باشد، به هر حال چراغی که با باتری یا شارژ کار می کند، بالاخره روزی ممکن است در وسط کار مهم شما خاموش شود و در این صورت برای شما دردسر آفرین خواهد شد.

در مقابل هرچند چراغ های سیم دار دست و پاگیر تر هستند و شما را دچار محدودیت می کنند، اما اگر محدودیتی در فضا نداشته باشید گزینه های بهتری هستند. علاوه بر سیمی یا شارژی بودن ، شکل آن هم در محل قرارگیری اش تاثیر دارد، برای مثال چراغ های دیواری برای نصب در دیوار مناسب اند و اگر نیاز به جابجایی آن ها داشته باشید این کار دشوار است.

طرح های مختلف و امکانات اضافی چراغ مطالعه

با توجه به اینکه چراغ های مطالعه در طرح های مختلفی تولید می شوند ممکن است بعضی از آن ها امکاناتی مضاف بر ایجاد روشنایی مناسب هم داشته باشند؛ مانند تعبیه جا قلمی در قسمت پایه، وجود نمایشگر دیجیتال برای نشان دادن ساعت یا حتی محلی برای وصل کردن موبایل و تبلت برای شارژ شدن.

اینکه شما بخواهید مدل انتخابی شما کدامیک از این امکانات را داشته باشد یا هیچ کدام از آنها را نداشته باشد، تصمیم شماست و بسته به سلیقه و استفاده شخصی دارد.

خرید چراغ مطالعه و اسپسکر

چراغ مطالعه و اسپیکر

به عنوان مثال شاید امروزه داشتن پورت یو اس بی برای شارژ کردن تلفن همراه یا تبلت گزینه کاربردی تری نسبت به نمایش ساعت باشد ولی هستند کسانی که خلاف این فرضیه فکر می کنند و برای آن ها وجود شارژر گزینه مناسبی نیست.

صرفه نظر از این موارد، باید در نظر داشت که امکانات اضافی که چراغ مطالعه در اختیار ما قرار می دهد، چقدر دارای کیفیت مناسبی هستند؟ آیا داشتن امکانات اضافی ما را از برخورداری از امکان اصلی منع خواهد کرد؟

جنس بدنه و پایه چراغ مطالعه

از نظر جنس پایه، بدنه و گردنی جنس های مختلفی در بازار وجود دارند. اما اغلب جنس بدنه و پایه چراغ مطالعه در نمونه های سبک و ارزان قیمت از نوع پلاستیک و در نمونه های گران قیمت تر از نوع  فلزی هستند. البته مدلهایی نیز وجود دارند که شاید پایه آن ها پلاستیکی و بدنه آن فلزی باشد یا برعکس.

گردنی اگر به صورت خرطومی قابل انعطاف باشند، اغلب از جنس لاستیک هستند. این مسئله باعث می شود نور به راحتی با تنظیم گردنی تنظیم شود.

اما اگر گردنی به صورت بازوهای قابل تنظیم باشند، یا از جنس پلاستیک مقاوم اند یا از جنس فلز. فنر موجود در کنار بازو ها آن ها را قابل تنظیم می کند. لازم به ذکر است در معرفی مدل های مختلف چراغ مطالعه همه این ویژگی ها را در مدل ها خواهیم دید.

معایب چراغ مطالعه

استفاده بیش از حد از چراغ در تاریکی مطلق اطراف محیط کار و مطالعه باعث آسیب به چشم می شود. شما را برای بیدار ماندن ترغیب می کند و خواب شما را به هم می زند.

نکات مهم برای خرید چراغ مطالعه

بهتر است پیش از اقدام به خرید چراغ مطالعه به نکات زیر نهایت دقت را کنید:

مقدار و میزان نور اتاق

پیش از خرید یک چراغ مطالعه می بایست اول از همه به مقدار نور اتاق مورد نظر توجه کنید. در مکان هایی که منبع نور زیادی وجود ندارد بهتر است به سراغ خرید چراغ مطالعه هایی بروید که نور زیادی دارند.  اما اگر مکان مورد نظر شما تا به اینجای کار نیز دارای نور خوبی است نیاز به خرید یه چراغ قوی و پرنور ندارید.

چراغ مطالعه

خرید چراغ مطالعه

تفاوت های بیش از حد در صفحات کتاب و محیط می توانید شما را بیش از پیش خسته کند. بهتر است در زمان خرید تمام جوانب را در نظر بگیرید و با توجه به شرایط جسمانی فرد اقدام به خرید کنید. برای مثال اگر کسی دارای چشمان ضعیف میباشد بهتر است چراغ قوه قوی تری نیز بخرد.

توجه به چراغ آن

بصورت کلی سه مدل چراغ رومیزی، دیواری و ایستاده در بازار برای فروش وجود دارند که با توجه به نیاز خود و شرایط مالی تان بهتر است مناسب ترین آنها را خریداری کنید. کسانی که چراغ های رومیزی خریداری می کنند به شدت به فکر استفاده از قابلیت جابجایی آن هستند.

در مقابل افرادی که به خرید چراغ پایه بلند روی می آورند بیشتر به فکر استفاده از آن در پذیرایی هستند. ضمن اینکه چراغ دیواری نیز برای کتاب خواندن در تخت مناسب اند.

انتخاب لامپ مناسب چراغ مطالعه

بعد از آنکه مرحله انتخاب میزان روشنایی و چراغ را پشت سر گذاشتید بهتر است که به فکر خرید لامپ خوب و مناسب باشید. در بازار لامپ های در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

      1. لامپ فلورسنت
      2. لامپ رشته ای
      3. لامپ ال ای دی

لامپ فلورسنت برای چراغ مطالعه

مهم ترین مزیت این لامپ برای استفاده مصرف انرژی کم آنهاست. مهم ترین عیب این نوع لامپ نیز نوسان و خاموش و روشن شدن های آنهاست. اگر برای مطالعه طولانی مدت خود می خواهید از این لامپ استفاده کنید بهتر است که حواستان به نوسانات آن باشد.

لامپ رشته ای

لامپ های رشته ای یا همان لامپ های سنتی مناسب ترین لامپ برای مقابله با خستگی چشم هستند. با استفاده از این مدل لامپ ها می توانید به راحتی از درد چشم و خستگی ها آن پیشگیری کنید.

لامپ LED یا ال ای دی

لامپ های ال ای دی برای چراغ مطالعه دارای روشن ترین نور هستند. مهم ترین مزیت این مدل لامپها نیز شباهت نور آن به نور طبیعی در روز می باشد. همین مزایا باعث شده که لامپ ال ای دی به مناسب ترین لامپ برای مطالعه تبدیل شود.

خرید چراغ مطالعه

برای خرید چراغ مطالعه راه های بسیاری وجود دارد. اما بهترین، راحت ترین و مطمئن ترین راه، خرید از سایت کالای برق حصاری می باشد. بسیاری از افراد در دنیای امروزی خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند. به دلیل ترافیک های زیاد درون شهر و آلودگی و خطرات ابتلا به بیماری، امن ترین راه هم همان خرید به صورت اینترنتی می باشد. شما دیگر لازم نیست ساعت ها در ترافیک باشید و خطر ابتلا به بیماری را به همراه داشته باشید. به راحتی در خانه ی خود و با استفاده از اینترنت وارد سایت کالای برق حصاری می شوید، تمامی محصولات را مشاهده می کنید، مشخصات آن ها را مطالعه می کنید و محصول مورد نظر خود را میتوانید خریداری نمایید. در این صورت در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل می گیرید.

قیمت چراغ مطالعه

همانطور که می دانید تنوع چراغ مطالعه به قدر زیادی بالاست. زمانی که تنوع در محصولی بالا باشد رنج قیمتی متفاوت می شود و می تواند در هر حدود قیمتی آن محصول وجود داشته باشد. چراغ های مطالعه زیادی در انواع پایه دار، چهار میله، خرطومی، مهندسی، گیره ای و … وجود دارد. تمامی آن ها بر اساس مدلی که دارند از نوع چراغ تا پایه دار بودن یا نبودن آن قیمت گذاری می شوند. پس برای چراغ های مطالعه نمی توان قیمت مشخصی اعلام کرد و قیمت هر چراغ مطالعه به ویژگی های آن وابسته می باشد.

چراغ مطالعه چهار میله EN_101 کریم زاده

این چراغ مطالعه قابلیت نصب بر روی دیوار و میز (به صورت گیره ای) را به صورت توامان دارد. لامپ های این چراغ مطالعه از سرپیچ E27 می باشد.

با داشتن دو بازوی متحرک، الاکلنگی و قابل تنظیم برای دانش آموزان و مهندسین مناسب بوده و به دلیل آنکه فضای کمی را بر روی میز یا روی دیوار اشغال می کنند، کاربردی اداری نیز می توانند داشته باشند.

این محصول با عناوین چراغ مطالعه مهندسی پایه بلند، چراغ مهندسی EN_101 و چراغ مهندسی چهار میله شناخته می شود. با توجه به اینکه می توان نور این چراغ مطالعه را در جهت ها و ارتفاع های مختلف تنظیم کرد، بنابراین باعث می شوند که چشم ها کمتر خسته شوند.

دو بازوی متحرک این چراغ ها هشتاد سانتی متر بوده و در جهت های مختلف قابل تنظیم است، پایه پلاستیکی دارد. ابعاد این چراغ در حالت عادی 470*730 میلی متر بوده و طول سیم آن 1.3 متر می باشد.

چراغ خرطومی بزرگ DL_104 کریم زاده

چراغ خرطومی بزرگ کریم زاده دارای حباب و پایه فلزی و گردنی پلاستیکی و خرطومی است. حباب و پایه فلزی به این مدل استحکام بخشیده و گردن خرطومی آن باعث می شود بتوان آن را در جهت های مختلف حرکت داده و نور مناسبی را برای میز کار اختصاص داد. محکم بودن این چراغ از نظر ساخت و عرضه آن در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و سبز باعث شده است تا در میان دانش آموزان و دانشجویان محبوبیت خاصی را داشته باشد.

این چراغ تنها از طریق اتصال به برق روشن شده و با سرپیچ E27 به لامپ های مختلف وصل می شود. کلیدی مقاوم برای قطع و وصل کردن جریان برق و خاموش و روشن نمودن چراغ بر روی پایه آن تعبیه شده است.

طول سیم برق این محصول 1.3 متر بوده و جنس پایه آن پلاستیک و جنس حباب آن فلز و جنس خرطومی آن لاستیک می باشد. در ابعاد 15 * 15 * 39 سانتی متر عرضه شده که طول گردنی آن 39 سانتی متر می باشد. وزن این محصول تقریباً حدود 750 گرم می باشد.

پایه کوتاه مهندسی BL-301A

این محصول نه برای طولانی کردن بازوی چراغ مطالعه تان، بلکه به دلیل ایجاد نوری متمرکز تر برای انجام کارهایتان طراحی شده است. به این صورت که چراغ را به پایه های کوتاه مهندسی وصل کرده و از آن استفاده کنید.

این محصول که برای مهندسان و طراحان بسیار مناسب بوده و قابل استفاده برای دانش آموزان و دانشجویان و مصارف مختلف دیگر هم هست. این محصول در دو رنگ مشکی و نقره ای با وزن حدود 2 کیلوگرم بوده و مدل های 101، 107 و 111 قابل نصب بر روی آن هستند.

چراغ خرطومی کوچک DL_113

چراغ خرطومی کوچک کریم زاده پایه و حباب کوچک تری را دارد. با توجه به سبک بودن و دوام و کیفیت ساخت آن و عرضه در رنگ های سفید، مشکی، سبز، قرمز و صورتی مناسب استفاده آموزان می باشد. خرطوم فنری آن باعث می شود تا انعطاف پذیر بوده و با خم شدن در جهات مختلف موجب تغییر زاویه تابش شده و نور مناسبی را برای میز کار یا مطالعه فراهم می کند. اگر چه این چراغ در سایز کوچکی تولید و عرضه شده اما کیفیت و دوام آن مثال زدنی است.

کلیدی با کیفیت مناسب برای روشن یا خاموش کردن چراغ بر روی پایه آن تعبیه شده است. سرپیچ مورد استفاده در این چراغ از نوع E27 بوده و لامپ های دارای این سرپیچ را پشتیبانی می کند. با طول گردنی 26 سانتی متر از جنس لاستیک و پایه پلاستیکی و حباب فلزی دارای ابعاد 15 * 15 * 38 سانتی متر بوده و طول سیم آن 1.13 متر می باشد.

وزن آن کمتر از 700 گرم بوده و به عنوان چراغ مطالعه ساده و کاربردی در بازار مطرح می باشد. حداکثر توان قابل پشتیبانی در این چراغ 60 وات می باشد.

چراغ اس اف کا مدل DL_435

این محصول از لحاظ ظاهر و امکانات مشابه مدل DL_434 می باشد با این تفاوت که از لحاظ ابعاد و وزن کمی بزرگتر و سنگین تر است. این مدل نیز دارای دیمر برای تنظیم نور بوده و تعداد لامپ اس ام دی آن 45 عدد می باشد.

با برق 220 ولت کار کرده و کلید لمسی برای روشن یا خاموش شدن دارد. ابعاد این محصول 7 * 30 * 40 سانتی متر با وزن 2 کیلوگرم بوده و قابلیت تا شدن داشته و در یک رنگ مطابق آنچه که در تصویر می بینید، به بازار عرضه می شود.

چراغ مطالعه مهندسی کریم زاده

برای استفاده از نور آن ها تنها کافیست دوشاخه را به پریز برق وصل کرده و کلید وصل کردن جریان برق را فشار دهید. انعطاف پذیری گردن آن ها باعث می شود که به شما امکان تغییر زاویه تابش نور داده شود. با توجه به استفاده از سرپیچ E27، تعویض لامپ این چراغ ها بسیار ساده بوده و با انواع لامپ های موجود در بازار با این سرپیچ کار خواهند کرد.

کمتر از 500 گرم وزن داشته در ابعاد 10 * 18 * 38 سانتی متر با پایه پلاستیکی، گردنی پلاستیکی و حباب فلزی عرضه می شود. قطر حباب آن 11 سانتی متر بوده و طول سیم آن 1.3 متر می باشد.

خرید چراغ تحریری DL_105

چراغ مطالعه چراغ تحریری

چراغ مطالعه تحریری DL_105 کریم زاده

این نوع از چراغ ها می توانند نیاز بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان را برطرف کنند و علاوه بر آن برای کارمندان و حتی مصارف خانگی و مطالعه در منزل نیز بسیار مناسبند. در رنگبندی های سبز، سفید، قرمز، مشکی و صورتی تولید می شوند. با توجه به اینکه بر روی پایه آن، چندین جا برای قرار دادن قلم، خودکار، مداد و سایر لوازم تحریر دیگر تعبیه شده است، بنابراین تمامی وسایل مورد نیاز برای مطالعه تان را همیشه همراه تان خواهید داشت.

قیمت خرید چراغ مطالعه کریم زاده

چراغ مطالعه دانش آموزی

چراغ اس اف کا مدل DL_430

این چراغ ها با توجه به جنس بدنه آن ها از پلاستیک است، وزن بسیار کمی در حدود 300 گرم دارند. با توجه به کیفیت بالای ساخت و ظاهر زیبای آن دارای کاربردی مهندسی و دانش آموزی می باشد.
نوع گردنی آن الاکلنگی و متحرک با طول 30 سانتی متر بوده و قابلیت تنظیم زاویه تابش نور را دارد. تعداد لامپ در آن ها 21 عدد است که می تواند ال ای دی یا اس ام دی باشد، نوع حبابشان هم شفاف است و از منبع برق شهری تغذیه می کنند.
این محصول دارای کلید روشن خاموش در بدنه بوده و نور آن با دیمر لمسی روی پایه کم و زیاد می شود. این محصول در رنگ نقره ای به بازار عرضه می شود. طول سیم این محصول 1 متر می باشد.

مشخصات چراغ مطالعه DL 432

چراغ مطالعه زیبا و مدرن

چراغ اس اف کا مدل DL_432 کریم زاده

این چراغ با جنس بدنه پلاستیک، وزنی در حدود 400 گرم داشته و برای کارهای مهندسی بسیار مناسب است. با توجه به ظاهر خاص و طراحی به شکل کله اردکی آن، دانش آموزان و مهندسینی که به دنبال ایده های جدید هستند، قطعاً می توانند از این چراغ ها بهره ببرند.
تعداد لامپ آن 20 عدد است که از نوع ال ای دی یا اس ام دی با نور سفید می تواند باشد. نوع حباب آن مات است و امکان تغییر زاویه تابش نور وجود دارد. منبع تغذیه کابل USB می باشد و دکمه روشن خاموش آن ها لمسی است.
این محصول دارای دیمر لمسی بوده که میزان نور چراغ با آن تنظیم می شود. رنگ بدنه این چراغ نقره ای می باشد. این محصول در ابعاد 15 * 30 * 20 سانتی متر با طول سیم 1 متر عرضه می شود.

خرید چراغ مطالعه مدرن

چراغ مطالعه مدرن

چراغ اس اف کا مدل DL_433

این چراغ شکل ذوزنقه ای تاشو داشته که برای کاربردهای مهندسی و دانش آموزی مناسب می باشد. جنس بدنه آن فلزی بوده و گردنی آن ها متحرک است. استفاده از سی و سه عدد لامپ ال ای دی با تکنولوژی اس ام دی در این محصول باعث می شود تا نور کافی را تجربه کنید.
منبع تغذیه در این چراغ آداپتور است. دکمه خاموش روشن لمسی است و نور آن توسط دیمر لمسی کم یا زیاد می شود. نوع حباب آن مات بوده و تک رنگ مطابق تصویر به بازار عرضه می شود. این محصول در ابعاد 30 * 26 * 13 سانتی متر با طول گردنی 30 سانتی متر و طول سیم 1 متر به بازار عرضه می شود.

خرید چراغ اس اف کا مدل DL_434

چراغ مطالعه اس اف کا مدل DL_434

چراغ اس اف کا مدل DL_434

این چراغ به صورت تاشو و بدنه ای فلزی طراحی شده است. با توجه به استحکام جنس بدنه و زیبایی ظاهر آن برای مصارف قشر مختلف مانند دانشجویان، دانش آموزان و مهندسین مناسب می باشد. با استفاده از گردنی متحرک آن می توان به سادگی زاویه تابش نور را تنظیم کرد.

با دارا بودن دیمر، نور حاصل از 39 عدد لامپ اس ام دی با توان 8 وات را می توان تنظیم کرد. علاوه بر آن می توان نور را در سه حالت سرد، گرم و ترکیبی قرار داد. این محصول به صورت تک رنگ مطابق تصویر به بازار ارائه شده و در ابعاد 35 * 3 * 30 سانتی متر با طول گردنی 35 سانتی متر و طول سیم 1 متر تولید می شود.

خرید چراغ مطالعه اس اف کا مدل DL_436

چراغ مطالعه مهندسی

 چراغ اس اف کا مدل DL_436

این چراغ ها با جنس بدنه پلاستیک و گردنی انعطاف پذیر قابل استفاده در اداره ها، سازمان ها و شرکت ها هستند. برای انواع کارهای نقشه کشی و طراحی مناسب اند.
برای مطالعه عادی یا حتی دانش آموزی هم گزینه خوبی هستند و با برق شهری کار می کنند. نوع لامپ برای آن ها اس ام دی است که 48 عدد نیاز دارند و دیمردار هستند، دکمه روشن خاموش آن ها لمسی است.

دارای سه حالت برای انتشار نور سرد، گرم و ترکیبی بوده و در رنگ مشکی به بازار ارائه می شود. وزن این محصول نزدیک به 800 گرم و ابعاد آن 45 * 13 * 19 سانتی متر گردنی به طول 35 سانتی متر از جنس لاستیک و بدنه از جنس پلاستیک و طول سیم 1.5 متر می باشد.

خرید چراغ مطالعه مدل EN-107A

چراغ مطالعه مهندسی کریم زاده

چراغ مهندسی کریم زاده مدل  EN_107A

این مدل یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مهندسین طراح نقشه ها یا کسانی که کارهای ظریف و حساس به نور مانند طراحی انجام می دهند، می باشد. دارای دو بازو هستند که می توان آن را خم کرده و ارتفاع نور آن را تنظیم نمود.
این چراغ ها دارای  33 لامپ SMD در سه ردیف 11 تایی بوده و استفاده از نور آن ها باعث خستگی کمتر می شود. چراغ های مهندسی در انواع مختلف خود فضای کمی اشغال می کنند و تمرکز بیشتری در روشنایی دارند.

کلیدی برای روشن یا خاموش نمودن بر روی بدنه تعبیه شده و گیره ای روی پایه آن وجود دارد تا در صورت نیاز به میز کار یا دیوار وصل شود. جنس محفظه لامپ و پایه از پلاستیک بوده و جنس گردنی الاکلنگی آن فلز می باشد. ابعاد آن 62 * 13 * 17 می باشد و وزن آن 1.4 کیلوگرم و طول سیم آن 1.3 متر می باشد.

خرید چراغ مطالعه مهندسی

چراغ مطالعه مهندسی کم مصرف مدل EN-107B

چراغ مهندسی EN_107B

این چراغ ها به طور کلی شکل و کاربردی شبیه سری A خود دارند و تنها تفاوت اصلی در تعداد لامپ های آن است که در شش ردیف کنار یک دیگر قرار گرفته اند و تعداد لامپ آن ها به 90 لامپ SMD افزایش پیدا کرده است. توان مصرفی آن 18 وات بوده و قابل تنظیم در جهات مختلف می باشد. کلیدی روی بدنه آن برای روشن یا خاموش نمودن چراغ تعبیه شده است.

این محصول در رنگ مشکی تولید و عرضه می شود. در ابعاد 62 * 13 * 33 سانتی متر و با وزن 1.5 کیلوگرم تولید می شود. جنس پایه و محفظه لامپ از پلاستیک بوده و گردنی الاکلنگی آن 7 سانتی متر می باشد. طول سیم این محصول 1.3 متر می باشد.

خرید چراغ مدل EN_111

چراغ مطالعه کریم زاده EN_111

چراغ مهندسی EN_111 کریم زاده

این مدل مهندسی را می توان هم بر روی میز قرار داد و هم توسط گیره ای که به آن وصل است به دیوار یا میز متصل کرد. دارای بازوی قابل تنظیم بوده و زاویه تابش نور آن توسط کاربر تعیین و تنظیم می شود.
در رنگ های سفید، مشکی، قرمز و نقره ای تولید و به بازار عرضه شده است. سرپیچ مورد استفاده در این محصول از نوع E27 می باشد. روشن و خاموش شدن چراغ این محصول توسط کلیدی بین راهی انجام می شود.

با توجه به ساختار و کیفیت محصول مناسب برای تمامی کارها و سنین مختلف بوده و برای مطالعه های طولانی نیز چشم را خسته نمی کند. این محصول با پایه پلاستیکی، گردنی الاکلنگی آلومینیومی و حباب فلز در ابعاد 44 * 13 * 18 سانتی متر عرضه شده است. قطر حباب آن 13 سانتی متر و طول گردنی آن 44 سانتی متر بوده و وزن آن 1.3 کیلوگرم می باشد. حداکثر توان قابل پشتیبانی در این چراغ 60 وات می باشد.

خرید چراغ مطالعه ارزان

چراغ مطالعه EN_201

چراغ مطالعه مدل EN_201

در این چراغ ها از 16 لامپ ال ای دی با تکنولوژی اس ام دی ( که به طور فشرده کنار هم قرار گرفته اند) استفاده می شود. با توجه به این امر مصرف برق کم و طول عمر بالایی دارد. این چراغ دارای کاربرد اداری، مهندسی و همچنین دانش آموزی بوده و به دلیل زیبایی و کارایی و جنس خوب ساخت آن در اتاق مدیریت شرکت ها و سازمان ها نیز از آن استفاده می شود.

قابلیت تغییر زاویه تابش نور را دارند و نسبت به مدل های دیگر سیم طولانی تری دارند. جنس بدنه در این چراغ ها از فلز بوده و کلید روشن خاموش آن روی بدنه تعبیه شده است. این محصول به رنگ کروم در بازار عرضه می شود. این محصول در ابعاد 70 * 17 * 17 سانتی متر با جنس بدنه و گردنی فلز ارائه شده و وزن آن 1.3 کیلوگرم می باشد.

خرید چراغ مطالعه گیره ای

چراغ مطالعه گیره ای CL 155

چراغ مطالعه گیره ای CL_115 کریم زاده

چراغ های گیره ای کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند و بدون پایه تنها با گیره ای به لبه میز یا هرجایی که نیاز دارید وصل می شوند. در این چراغ ها از لامپ های مختلف با سرپیچ مختلف می توان استفاده کرد. در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می شوند.

کاربرد اداری، مهندسی و دانش آموزی دارند. کاملاً انعطاف پذیر بوده و امکان تغییر زاویه تابش نور را دارند. نور این محصول توسط کلیدی بین راهی روشن یا خاموش می شود. با وزن سبک نیم کیلوگرم و ابعاد 60 * 8 سانتی متر از جمله چراغ های ظریف بوده و طول سیم آن 1.3 متر می باشد. حداکثر توان قابل پشتیبانی در این محصول 60 وات می باشد.

خرید چراغ مطالعه پایه بلند

چراغ مطالعه پایه بلند

چراغ مطالعه مهندسی پایه بلند BL-301

با استفاده از دو بازوی پنجاه سانتی متری این محصول می توانید در کارهای مختلف مانند نقشه کشی یا حتی آرایشگری و طراحی و… تسلط کلی تری به کارتان داشته باشید، می توانید با این پایه ها نور مورد نیاز خود را بهتر مدیریت کنید. این پایه 50 سانتی متری مناسب برای مدل های 101، 107 و 111 می باشد. این محصول در دو رنگ نقره ای و مشکی ارائه می شود.

قیمت خرید چراغ مطالعه گیره ای کریم زاده

چراغ مطالعه کریم زاده

چراغ مطالعه گیره ای کریم زاده

همانگونه که ذکر شد این محصول دارای گیره ای برای وصل شدن به میز بوده و به همین دلیل آزادی عمل شما را افزایش می دهند.
این محصول در سه رنگ قرمز، سفید و مشکی تولید می شود.  در این چراغ ها که تنها از یک لامپ می توانید استفاده کنید، انواع لامپ های رشته ای، لامپ کم مصرف، اس ام دی و لامپ ال ای دی کارآمد هستند.
برای استفاده از این چراغ ها برای مطالعه لامپ هفت واتی هم کافیست. اگر به نور بیشتری نیاز دارید، به طور مثال برای میز کار می خواهید از این چراغ استفاده کنید، لامپ های با توان بالاتر مناسب تر هستند.
از نظر رنگ بندی لامپ های گفته شده می توانند نورهای رنگی داشته باشند. حداکثر توان لامپ این چراغ ها 60 وات است.

سخن پایانی

چراغ مطالعه جزو وسایل اصلی هر خانه است و هر فردی برای مطالعه به آن نیاز دارد. در هنگام خرید چراغ مطالعه به نکاتی مانند جنس سیم، جنس حباب، عمر باتری و دیگر نکات ذکر شده توجه داشته باشید. چراغ های مطالعه انواع گوناگونی دارند که با مراجعه به سایت کالای برق حصاری می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کرده سپس با بهترین قیمت اقدام به خرید چراغ مطالعه مورد نظر خود کنید.

سوالات متداول

      1. نور چراغ مطالعه باید چقدر باشد؟
        بستگی به فضایی که در آن قرار دارید و بینایی شما دارد. اگر در فضایی که قرار دارید نور کم است و چشمانتان هم ضعیف است باید از چراغ مطالعه شما نور زیادی منعکس کند.
      2. قیمت چراغ مطالعه چقدر است؟
        قیمت چراغ مطالعه بستگی به نوعی که خریداری می کنید دارد. اما بطور کلی قیمت چراغ های مطالعه بین 50 تا 1 میلیون تومان است.
      3. در خرید چراغ مطالعه باید به چه نکاتی توجه کرد؟
        در خرید چراغ مطالعه باید به نکاتی مانند جنس بدنه، مصرف برق، نوع لامپ، طول سیم، عمر باتری و… توجه داشت.
TOP