کرسی برقی بهتره یا زغالی؟

/ / دانستنی ها
کرسی برقی بهتره یا زغالی؟

خرید کرسی برقی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اختراع وسایل مدرن گرمایشی هنوز از کرسی برقی یکی از اصلی ترین وسایل گرمایشی محسوب می شود. از مزایای این وسیله می توان به جمع کردن افراد خانواده به دور یکدیگر و برگزاری یک دورهمی اشاره داشت. در گذشته بیشتر از کرسی برقی در روستاها استفاده می شد. امروزه میل به استفاده از این وسیله گرمایشی در میان خانواده های شهری بیشتر شده است. برخی از افراد این سوال را مطرح می کنند که کرسی برقی بهتره یا زغالی؟ با توجه به اینکه میل به استفاده از کرسی برقی بیشتر شده است کرسی برقی ها در ظاهر ویژگی ها دچار تغییراتی شده اند.

استفاده از کرسی برقی بهتره یا زغالی؟

اگر شما هم قصد استفاده از کرسی را دارید اما نمی دانید کرسی برقی بهتره یا زغالی؟ باید گفت قطعا کرسی برقی از کرسی زغالی بهتر است. در گذشته از کرسی های ذغالی استفاده می شد. اما کرسی های ذغالی اصلا قابل مقایسه با کرسی های برقی نیستند. از مزایای کرسی برقی نسبت به کرسی های ذغالی می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • در کرسی های برقی مانند کرسی های زغالی خطر خفگی با گاز منوکسید کربن وجود ندارد.
  • در کرسی های زغالی خطر سوختن پا با ذغال وجود دارد.
  • در شهرها چوب برای استفاده از کرسی زغالی در دسترس نیست.
  • دمای کرسی برقی را می توان تنظیم کرد.
  • کرسی های برقی دارای قطع کن اتوماتیک هستند.

با توجه به مزایای کرسی برق در پاسخ به سوال کرسی برقی بهتره یا زغالی؟ به راحتی می توان گفت کرسی برقی بهتر است. اگر قصد خرید کرسی برقی را دارید به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید در میان تنوع بالای کرسی های برقی کرسی مناسب خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از کرسی برقی

در پاسخ به سوال کرسی برقی بهتره یا زغالی؟ باید گفت کرسی برقی بهتر است و مزایای بی شماری برای بدن دارد. از مزایای کرسی برقی برای بدن می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • استفاده از کرسی گردش خون را افزایش می دهد.
  • کمر درد و دردهای آرتروزی و رماتیسمی بهبود می یابند.
  • استفاده از کرسی به دفع مواد زائد از بدن کمک می کنند.
  • با استفاده از این وسیله می توان به تنظیم هورمون های بدن کمک کرد.
  • با استفاده از کرسی خون به خوبی به تمامی اندام ها می رسد.
مزیت استفاده از کرسی برقی

گرمای کرسی برقی

المنت های کرسی برقی

در کرسی های از المنت های مختلفی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. کرسی برقی بهتره یا زغالی؟ کرسی های برقی از کرسی های زغالی بهتر اند و یکی از دلایل این برتری المنت های کرسی برقی هستند که اصلا مشکلات زغال را ندارند. از المنت های کرسی برقی می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • المنت های سفالی

    این المنت ها می توانند گرما را برای مدت زمان بیشتری نگه دارند و در واقع دیر سرد می شوند. از معایب این المنت ها می توان به شکننده بودن آنها اشاره داشت. کرسی برقی بهتره یا زغالی؟

  • المنت های شیشه ای

    المنت های شیشه ای از جنس هالوژن هستند و به سرعت گرم می شوند. از معایب این المنت ها هم می توان به شکنندگی آنها اشاره داشت.

  • المنت های فلزی

    از این المنت ها امروزه بیشتر استفاده می شود زیرا طول عمر بالایی دارند. این المنت ها در مقایسه با المنت های دیگر دیرتر گرم می شوند.

خرید المنت کرسی برقی

المنت کرسی برقی

خرید بهترین کرسی برقی

یکی از بهترین کرسی برقی های موجود در بازار کرسی برقی ماهان سازه مدل W500 است. این کرسی برقی بوسیله المنت های فلزی گرما را تامین می کند. از ویژگی های مهم این کرسی برقی می توان به قطع کن اتوماتیک اشاره داشت. کرسی برقی بهتره یا زغالی؟ باید گفت کرسی برقی و یکی از دلایل هم دارا بودن قطع کن اتوماتیک است. این کرسی برقی این قابلیت را دارد که شما دمای قطع را مشخص کنید. با توجه به این ویژگی می توانید در مصرف برق هم صرفه جویی کنید. شما می توانید با مراجعه به سایت کالای برق حصاری این کرسی برقی را با بهترین قیمت تهیه کنید.

خرید کرسی برقی ماهان سازه

کرسی برقی ماهان سازه

سخن پایانی

بطور کلی در پاسخ به سوال کرسی برقی بهتره یا زغالی؟ باید گفت کرسی برقی خطرات کمتری نسبت به کرسی زغالی دارد. کرسی برقی می تواند به خوبی گرما را توزیع کند و استفاده از کرسی برقی راحت تر است. استفاده از کرسی زغالی خطر گاز گرفتگی با گاز منوکسید کربن را افزایش می دهد. برای خرید انواع کرسی برقی به سایت کالای برقی حصاری مراجعه کنید. پیشنهاد می شود حتما مقاله مربوط به خواص درمانی کرسی برقی را مطالعه کنید.

سوالات متداول

  1. مهم ترین نکات در خرید کرسی برقی چه نکاتی هستند؟
    در خرید کرسی برقی باید به نکاتی مانند کم مصرف بودن کرسی برقی، اتوماتیک بودن و تعداد افرادی که از کرسی برقی استفاده می کنند توجه داشته باشید.
  2. بهترین مارک کرسی برقی چه مارکی است؟
    از بهترین مارک های کرسی برقی می توان به پیراسته و مهسان سازه اشاره داشت که کالای برق حصاری نمایندگی فروش این برندها است.
  3. استفاده از کرسی برقی برای پاها ضرر دارد؟
    در گذشته کرسی های برقی محافظ نداشتند و برخورد پاها با آنها منجر به سوختگی می شد. امروزه کرسی های برقی دارای محافظ هستند و سوختن پاها جلوگیری می کنند بنابراین هیچ ضرری برای پاها ندارند.
85 / 100

1 Comment to “ کرسی برقی بهتره یا زغالی؟”

  1. با سلام … خونه مامان بزرگم از این کرسی ها داشت و وقتی خواستم برم توش پام به محافظ کرسی برقی خورد و سوخت! به نظر من کمی خطرناکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *