بهترین مارک چراغ مطالعه

/ / دانستنی ها
بهترین مارک چراغ مطالعه

بهترین چراغ مطالعه

از چراغ های مطالعه برای انجام کارهای دقیق استفاده می شود. استفاده از چراغ مطالعه بر روی میز مطالعه سبب ایجاد انگیزه و بالا رفتن تمرکز می شود. برای اینکه نسبت به خرید چراغ مطالعه اقدام کنید باید بهترین مارک چراغ مطالعه را بشناسید. خرید یک چراغ مطالعه مناسب سبب می شود تا شما هنگام مطالعه نور مناسبی داشته باشید. آیا با انواع چراغ مطالعه آشنایی دارید؟ در هنگام خرید چراغ مطالعه باید به چه نکاتی توجه داشت؟

انواع چراغ های مطالعه

قبل از اینکه بهترین مارک چراغ مطالعه را به شما معرفی کنیم لازم است شما انواع آن را بشناسید. چراغ های مطالعه عملکرد یکسانی دارند اما ساختار آنها متفاوت است. این ساختار متفاوت سبب بوجود آمدن مدل های مختلف چراغ مطالعه شده که عبارتند از:

  • چراغ مطالعه رومیزی

    این چراغ های مطالعه را می توان روی میز یا در کنار تخت قرار دارد. این مدل از چراغ های مطالعه انعطاف بالایی دارند. رایج ترین و پرطرفدار ترین چراغ های مطالعه چراغ های رومیزی هستند.

  • چراغ مطالعه ایستاده

    این چراغ ها بیشتر در سالن های پذیرایی استفاده می شوند و بیشتر جنبه تزئینی و زینتی دارند. در خرید بهترین مارک چراغ مطالعه ایستاده دارا بودن پایه های مقاوم اهمیت بالایی دارد.

  • چراغ مطالعه دیواری

    اگر عادت دارید که در حالت خوابیده یا درازکش مطالعه کنید باید چراغ مطالعه دیواری خریداری کنید. از این چراغ های مطالعه بیشتر در کنار تخت خواب استفاده می شود.

خرید انواع چراغ مطالعه از سایت کالای برق حصاری

چراغ مطالعه دیواری

شما باید قبل از اینکه نسبت به خرید بهترین مارک چراغ مطالعه اقدام کنید مشخص کنید به کدام نوع از چراغ های مطالعه نیاز دارید. اما در خرید چراغ مطالعه باید به چه نکاتی توجه داشت؟

نکات مهم خرید بهترین مارک چراغ مطالعه

بهترین مارک چراغ مطالعه باید دارای ویژگی های زیر باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • نور کافی

    نور چراغ های مطالعه باید با نور مهتابی متفاوت باشد. معمولا در چراغ های مطالعه از تلفیقی از رنگ سفید و زرد استفاده می شود. یک چراغ مطالعه خوب باید نور کافی را در اختیار شما بگذارد.

  • سرپوش مناسب

    بهترین مارک چراغ مطالعه باید از سرپوشی برخوردار باشد که مانع از تابش مستقیم نور به چشم ها شود. یک سرپوش مناسب با دربرگیری نور چراغ مطالعه مانع از تابش مستقیم آن به چشم ها می شود.

چراغ مطالعه مدلEN-107 A

در لیست نام بهترین مارک چراغ مطالعه می توان به چراغ مطالعه مدل EN-107 A اشاره داشت. این مدل یک چراغ مطالعه مهندسی رومیزی بوده که در ایران تولید می شود. اگر برای نقشه کشی و کارهای طراحی به چراغ مطالعه نیاز دارید این مدل بهترین پیشنهاد است. از ویژگی های این چراغ مطالعه می توان به موارد زیر اشاره داشت که عبارتند از:

  • چرخش آسان گردنی چراغ مطالعه
  • تنظیم راحت در زاویه دلخواه
  • استفاده از آفتابی در کنار مهتابی برای جلوگیری از خستگی چشم ها
  • دارای گیره برای اتصال راحت تر به میز
  • قابلیت تنظیم نور
خرید چراغ مطالعه مدل EN-107 A از سایت کالای برق حصاری

چراغ مطالعه EN-107 A

 

اگر با توجه به ویژگی های این چراغ مطالعه به فکر خرید آن افتاده اید به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید با مناسب ترین قیمت چراغ مطالعه خود را خریداری کنید.

چراغ مطالعه مهندسی EN-111

اگر به دنبال خرید بهترین مارک چراغ مطالعه هستید خرید چراغ مطالعه EN-111 می تواند بهترین پیشنهاد باشد. شما می توانید این چراغ مطالعه را به سادگی به میز مطالعه خود متصل کنید. می توانید زاویه تابش نور را در این چراغ مطالعه تنظیم کنید.

جنس بدنه و گردنی این چراغ مطالعه از فلز است. شما می توانید از لامپ های کم مصرف و ال ای دی در این چراغ مطالعه استفاده کنید. توان لامپ این چراغ مطالعه می تواند حداکثر 60 وات باشد. برای تست زدن، طراحی و کارهای مهندسی می توانید از این چراغ مطالعه استفاده کنید. به دلیل طراحی مناسب این چراغ مطالعه از خسته شدن زود هنگام چشم های شما جلوگیری می کند.

خرید چراغ مطالعه مدل EN-111 از سایت کالای برق حصاری

چراغ مطالعه مدل EN-111

سخن پایانی

برای خرید خرید بهترین مارک چراغ مطالعه شما باید بهترین برند های تولید کننده چراغ مطالعه را به خوبی بشناسید. یک چراغ مطالعه خوب باید قابلیت تنظیم نور و ارتفاع داشته باشد. اگر چراغ مطالعه طراحی مناسبی داشته باشد از پرت شدن حواس شما جلوگیری می کند. چراغ مطالعه باید از خسته شدن چشم شما جلوگیری کند. برای خرید بهترین چراغ های مطالعه به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. رنج قیمت چراغ های مطالعه چقدر است؟
    چراغ های مطالعه بسته به آپشن ها و برند سازنده قیمت شان متفاوت است. اما در سایت کالای برق حصاری می توانید با 100 هزار تومان هم چراغ مطالعه مناسب خود را خریداری کنید.
  2. بهترین نوع لامپ برای چراغ های مطالعه چه لامپی است؟
    بهترین لامپ برای چراغ مطالعه لامپ LED است. این لامپ ها هم نور بهتری در اختیار شما می گذارند و هم مصرف برق کمتری دارند.
  3. در هنگام خرید چراغ مطالعه باید به چه نکاتی توجه داشت؟
    در هنگام خرید چراغ های مطالعه باید توجه داشت که گردنی چراغ مطالعه قابل تنظیم باشد. چراغ مطالعه نور مناسبی در اختیار شما بگذارد. چراغ مطالعه خوب باید قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد.
88 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *