انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه

/ / دانستنی ها
انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه

نورپردازی مدرن آشپزخانه

بی شک از آَشپزخانه به عنوان قلب هر خانه یاد می شود. فضای آشپزخانه باید به گونه ای باشد که حس آرامش را به شما منتقل کند و محیطی مناسب برای یک دورهمی خانوادگی باشد. برای اینکه به قلب خانه تان ظاهری مناسب ببخشید باید با انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه به خوبی آَشنایی داشته باشید. زمانی که صحبت از نورپردازی می شود بیشتر افراد به فکر خرید کالاهای گران قیمت می افتند اما برای این کار نیاز به صرف هزینه زیاد نمی باشد. شما تنها با خرید لامپ ال ای دی یا لامپ مد نظر خود می توانید به بهترین شکل دیزاین آشپزخانه خود را طراحی کنید.

نورپردازی کابینت

یکی از کارهایی که باید انجام دهید ظاهر آَشپزخانه خود را بهبود ببخشید نورپردازی کابینت است. در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه از چراغ های ال ای دی استفاده می شود. تا زمانی که نورپردازی کابینت آشپزخانه را انجام ندهید متوجه اهمیت و تاثیر آن نخواهید شد. اگر کابینت های شما دارای درهای شیشه ای هستند بهتر است در قسمت درونی و انتهای کابینت چراغ مناسبی نصب کنید.

نورپردازی کابینت

نورپردازی کابینت آشپزخانه

برای نورپردازی کابینت ها باید از چراغ های مخصوص استفاده کنید. این چراغ ها را می توانید در قسمت های درونی و زیر کابینت ها نصب کنید. استفاده از لامپ های ال ای دی برای تزئین آشپزخانه هزینه کمتری نسبت به تغییر کلی دیزاین آشپزخانه برای شما به دنبال خواهد داشت. پیشنهاد می شود اگر قصد تغییر در دیزاین آشپزخانه خود را دارید حتما انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه را مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

نورپردازی درون کابینت ها

در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه درون کابینت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای داخل کابینت ها بهتر است از لامپ های ال ای دی استفاده کنید. لامپ های ال ای دی مخفی می توانند زیبایی را چند برابر کنند. پیشنهاد می شود علاوه بر درون کابینت ها از لامپ های ال ای دی برای زیر سینک هم استفاده کنید. برای افزایش زیبایی می توانید از گلدان ها کمک بگیرید که در کنار نورهای مخفی ظاهری بسیار مدرن به آشپزخانه شما می دهند. نورپردازی درون کابینت ها سبب می شود تا شما دسترسی بهتری به لوازم درونی کابینت ها داشته باشید.

نورپردازی سینک آشپزخانه

استفاده از لامپ های ال ای دی مخفی در بالای سینک سبب می شود تا کار شما برای شستن ظرف ها و تهیه مواد اولیه آسان تر شود. در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه به شما توصیه می کنیم اگر هدف شما تغییری چشمگیر در ظاهر آشپزخانه است حتما به سینک ظرفشویی اهمیت دهید. برای افزایش زیبایی توصیه می کنیم از شیرآلات برنجی رنگ استفاده کنید. اگر در بالای سینک محلی برای قرار گیری ظرف ها وجود دارد حتما نسبت به نورپردازی آن نیز اقدام کنید.

روش نورپردازی سینک آشپزخانه

نحوه نورپردازی سینک آشپزخانه

دلیل تاکید بر روی سینک آشپزخانه در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه این است که سبب می شود تا شستن ظرف ها برایتان بسیار لذت بخش شود. نورپردازی سینک آَشپزخانه سبب می شود تا شستن ظرف ها برای افراد خانواده به یک سرگرمی مبدل شود. می توانید با استفاده از یک گلدان در کنار سینک جذابیت بیشتری به آشپزخانه خود ببخشید.

نکات مهم در نورپردازی آشپزخانه

نکاتی در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید تا ظاهر آشپزخانه بهبود زیبا و چشمگیر شود. این نکات عبارتند از:

  • رنگ کابینت ها

    در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه لازم است تا به رنگ کابینت ها توجه داشته باشید.اگر به رنگ کابینت های خود توجه نداشته باشید لامپی که خریداری می کنید ممکن است به خوبی با آن هارمونی نداشته باشد.

  • کابینت ها سفید

    کابینت های سفید نور را بازتاب می کنند و جذب نوری ندارند. باید در خرید لامپ مناسب برای آنها توجه بیشتری داشت.

  • استفاده از نور درون کابینت ها

    در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه به درون آنها باید اهمیت بالایی دهید. استفاده از نور درون کابینت ها سبب می شود تا همه وسایل را به خوبی ببینید.

  • توجه به نورپردازی زیر کابینت ها

    نورپردازی زیر کابینت ها فواید زیادی دارد. این نورپردازی به شما کمک می کند تا زیر کابینت ها را به خوبی ببینید و اشیا گمشده را راحت تر پیدا کنید.

استفاده از چراغ دیواری

برای روشنایی بیشتر و افزایش زیبایی دیزاین آشپزخانه می توانید از چراغ های دیوار استفاده کنید. از این چراغ ها می توانید در بالای سینک استفاده کنید. استفاده های از چراغ های دیواری و گلدان ها درون آشپزخانه سبب می شود تا آَشپزخانه جذاب تر و دلنشین تر شود.

قیمت و هزینه نورپردازی

در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه موضوعی که اهمیت بسیار زیادی دارد هزینه آن است. بطور کلی هزینه نورپردازی به وسایلی که استفاده می کنید بستگی دارد. پیشنهاد می کنیم برای خرید لامپ ال ای دی برای نورپردازی آشپزخانه به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید. خرید از این سایت سبب می شود تا هزینه های شما کاهش یابد. نوع لامپی که خریداری می کنید بسیار در نور مخفی کابینت تاثیر گذار است.

هزینه نورپردازی ساختمان

قیمت نورپردازی

سخن پایانی

در انواع نورپردازی کابینت آشپزخانه متوجه شدید که برای نورپردازی باید به چه نکاتی توجه داشته باشید. همچنین نورپردازی کابینت آشپزخانه سبب تغییری بسیار چشمگیر در آَشپزخانه می شود و نیازی به تغییر دیزاین کلی و صرف هزینه های زیاد نمی باشد. پیشنهاد می شود برای خرید لامپ و نورپردازی کابینت آشپزخانه به سایت کالای برق حصاری مراجعه کنید.

سوالات متداول

  1. آیا استفاده از لامپ های زیاد در آشپزخانه درست است؟
    خیر اینکار سبب می شود تا آشپزخانه بیش از حد نورانی شود و این امر در طراحی دیزاین آشپزخانه کار درستی نیست.
  2. آیا خودمان می توانیم آشپزخانه را نورپردازی کنیم؟
    اگر با کارهای برقی آشنایی دارید می توانید این کار را انجام دهید. برای نورپردازی آشپزخانه نیازی به سیم کشی های پیچیده ندارید و با چند سیم کشی ساده می توانید نورپردازی را انجام دهید.
  3. قیمت لامپ های نورپردازی چقدر است؟
    قیمت لامپ های مناسب نورپردازی به نوع لامپ ها و فروشگاهی که لامپ ها را از آن خریداری می کنید بستگی دارد.
  4. آیا می توان از چراغ های دیواری برای دیزاین آشپزخانه استفاده کرد؟
    بله استفاده از چراغ های دیواری انتخاب مناسبی برای دیزاین آَشپزخانه است. از این چراغ ها بالای سینک هم می توانید استفاده کنید.
89 / 100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *